"Ens estan posant una autopista així de grossa perquè marxem". Així ha reaccionat el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, després de l'anul·lació de les estructures d'estat per part del TC. En una entrevista a El Punt Avui Televisió, Puigdemont ha lamentat que la resposta de l'Estat a les demandes de Catalunya sempre passi pels tribunals, el que demostra, al seu parer, que "això no ho volen arreglar".
Pel que fa a l'operació Térmyca, ha negat haver comès cap irregularitat o haver cobrat cap comissió quan era alcalde de Girona. "Sóc un president 0,0", ha dit. Puigdemont ha lamentat que l'Estat vegi els catalans com a enemics als quals cal "abatre amb guerra neta i guerra bruta", i ha situat aquesta actuació policial en l'anomenada "operació Catalunya".
En una entrevista conjunta amb el vicepresident del Govern, Oriol Junqueras, Puigdemont ha lamentat que l'Estat continuï judicialitzant el que és un conflicte polític, amb sentències del TC que demostren que no volen arribar a cap acord. "Ens estan enviant un missatge que això no ho volen arreglar", ha constatat.
Puigdemont, sobre la decisió del TC: «Ens posen una autopista per marxar»
El president de la Generalitat lamenta que la resposta de l'Estat a les demandes de Catalunya sempre passi pels tribunals en una entrevista a "El Punt Avui" Televisió
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juliol de 2016 a les 20:35
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament d'Alacant demana declarar la ciutat com a zona castellanoparlant
-
Política «La defensa de l'Estat ha fet mutar el règim constitucional a Espanya»: Mercè Barceló a l'IEC
-
Política L'excap de Contraterrorisme del CNI a Girona nega que Es Satty fos col·laborador però admet contactes telefònics
-
Política Junts aconsegueix el suport del PP i de Vox per reclamar una baixada general d'impostos
-
Política Sánchez diu que la sentència del TC sobre l'amnistia és una «molt bona notícia per a Espanya» i apuntala la convivència
-
Política Junqueras trasllada a Illa que sense finançament no tindrà pressupostos