La secció local de Plataforma per Catalunya (PxC) a Terrassa torna a atacar a través de Twitter. Avui la fúria dels seguidors de Josep Anglada va contra els marroquins que, segons PxC, estan a punt de poder votar. Contra aquesta suposada amenaça, el Twitter de PxC -denunciat per Unitat contra el Racisme- escriu que aquests "fills de puta mereixen l'extermini total i definitiu", tot afegint que es tracta d'"assassins i criminals".
És la segona vegada que PxC-Terrassa es dedica a aquest tipus d'amenaces. Aquesta mateixa setmana anunciaven una "nit dels ganivets llargs" contra els imams.
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’agost de 2011 a
les 18:36
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
