De tant en tant, la videoteca regala alguna sorpresa. Com a mostra, la participació de Manuel Fraga al programa setmanal del grup La Trinca que s'emetia cada divendres a partir de 1987 per TV3. Josep Maria Mainat, Toni Cruz i Miquel Àngel Pascual convidaven cada setmana un personatge popular o famós i el sotmetien a diferents bromes durant l'hora i escaig que s'allargava el programa.
En un dels capítols el convidat fou Manuel Fraga, a qui els tres de Canet havien dedicat un pas doble. De fet, durant el programa li van cantar, l'exministre feixista va ballar el pasdoble amb la periodista Mònica Huguet i va preparar una "queimada". La memòria, sovint, és més que un gran cementiri.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dnF_tFVItH4[/youtube]
ARA A PORTADA
-
Illa «confia» en Zapatero i aposta perquè Sánchez esgoti la legislatura enmig de les turbulències Oriol March
-
El Cercle d'Economia reclama protegir el paper «rellevant» d'Espanya a Europa en plena tempesta Zapatero Pep Martí i Vallverdú
-
El candidat d'Aliança a Barcelona s'encamina cap a l'aposta interna a l'espera d'un perfil mediàtic Lluís Girona Boffi
Publicat el
15 de gener de 2012 a
les 23:08
Et pot interessar
-
Política En marxa la segona convocatòria del pla de barris: 200 milions ampliables quan hi hagi pressupostos
-
Política La CUP presenta esmena a la totalitat als pressupostos: «Donen normalitat al desordre actual»
-
Política
Què podia fer el Parlament per castigar el racisme d'Alberto Tarradas cap a Najat Driouech?
-
Política
Zapatero demana ajornar la declaració prevista pel 2 de juny
-
Política
El jutge cita Begoña Gómez per al 9 de juny i amenaça amb «mesures cautelars» si no es presenta
-
Política
Vito Quiles, castigat amb només tres mesos sense entrar al Congrés
