Un nou robatori a la catenària a l'estació de Camp-redó, entre les estacions de l'Aldea i Tortosa, al Baix Ebre, ha afectat aquest diumenge a la tarda la circulació de trens de mitja distància. Renfe ha detectat una errada en el subministrament elèctric en aquest tram cap a les vuit del vespre i en apropar-se a reparar-ho s'ha comprovat que la causa ha estat un robatori d'elements de la catenària.
El robatori ha estat prou lleu perquè els tècnics poguessin solucionar-ho en poc més d'una hora i el servei ja torna a funcionar amb normalitat. Quatre combois s'han vist afectats i han patit retards. El més greu, el del comboi de Tortosa a Barcelona de les 18.50 hores, amb dues hores i mitja de retard.
ARA A PORTADA
-
-
-
Suspens general a les Matemàtiques de la selectivitat 2026: un 4,18 de mitjana i la més baixa en com a mínim una dècada Víctor Rodrigo
-
Joan Torrecillas, la millor nota de la selectivitat a Barcelona: «Tenir una bona xarxa de suport és important» Gerard Mira
-
Miquel Edo, la millor nota de la selectivitat a Tarragona: «Quan m'ho han dit em tremolava la veu i no m'ho creia» Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
09 de gener de 2011 a
les 21:20
Et pot interessar
-
Política Parlon i Trapero tornaran a comparèixer al Parlament per les infiltracions en assemblees de professors
-
Política
El Parlament prem l'accelerador per prohibir la compra especulativa abans de l'estiu
-
Política Sánchez mira de tapar la sentència d'Ábalos amb una pluja de milions per a la dependència
-
Política
La justícia és ràpida quan li interessa? Tres anys en el cas Ábalos i vuit per Montoro i Kitchen
-
Política
Previsibles en el pitjor sentit
-
Política
Els convergents no han marxat mai
