Lluís Rabell, el líder de Catalunya Sí que es Pot, ha estat present aquest matí en la mobilització convocada davant la seu del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya en suport a la consellera Irene Rigau, que hi ha anat a declarar en el marc del judici per la celebració del 9-N. “Aquest procediment judicial és una acció antidemocràtica. Pensem que coarta la llibertat d'expressió de la ciutadania de Catalunya i posa en qüestió l'estat de dret, perquè judicialitza la política i ofega l’expressió ciutadana”, ha dit des del Parlament de Catalunya.
Per tot plegat Rabell ha demanat i exigit “la retirada de les inculpacions que es puguin presentar contra el president Mas, contra l’exvicepresidenta del govern Joana Ortega i la consellera d’educació Irene Rigau”. "Aquest judici ens reafirma en el convenciment que només sortirem d'aquest conflicte entre Catalunya i l'Estat espanyol donant la veu a la ciutadania a través d'un referèndum, amb garanties i pactat”, ha afegit.
Finalment, des de Catalunya Sí que es Pot han manifestat una clara oposició a “qualsevol temptativa de manipular la indignació davant les inculpacions per condicionar el debat sobre la investidura de Mas. “Ni callarem davant l’actuació antidemocràtica del Govern espanyol, ni oblidarem el balanç antisocial dels governs de Convergència Democràtica de Catalunya”, ha assegurat amb contundència Lluís Rabell.
Rabell diu que les imputacions pel 9-N «judicialitzen la política i ofeguen l'expressió ciutadana»
Política
El líder de Catalunya Sí que es Pot demana i exigeix “la retirada de les inculpacions que es puguin presentar contra el president Artur Mas, l’ex-vicepresidenta del govern Joana Ortega i la consellera d’educació Irene Rigau | Recorda, però, que s’oposarà a “qualsevol temptativa de manipular la indignació davant les inculpacions per condicionar el debat sobre la investidura de Mas"
ARA A PORTADA
-
Societat Evitar l'AP-7 i «sortir amb temps»: les recomanacions de Trànsit per sobreviure a l'eclipsi Gerard Mira
-
Societat Eclipsi total del 12 d'agost: tot el que cal saber per aprofitar una oportunitat històrica Blai Casas
-
-
-
Economia Hotels plens i allau de visitants: l'Ebre, Tarragona i Lleida es preparen per acollir l'eclipsi solar Natàlia Pinyol
Publicat el
13 d’octubre de 2015 a
les 12:58
Et pot interessar
-
Política Espanya i el Marroc treballen per aconseguir el retorn dels migrants de Ceuta «en un temps rècord»
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox
