El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, ha anunciat inversions de 1.900 milions d'euros a Rodalies aquest mandat en una entrevista que publicat aquest dimarts La Vanguardia. L'entrevista es publica hores abans que Rajoy visiti Catalunya, on s'esperava que fes un anunci relatiu a infraestructures. Precisament, el president de la Generalitat, Carles Puigdemont, i el vicepresident, Oriol Junqueras, signen un article conjunt també aquest dimarts a El Periódico en què denuncien els incompliments de l'Estat en matèria d'inversions en infraestructures.
Val a dir, en aquest sentit, que el conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha xifrat aquest dilluns en 10.000 milions d'euros el deute que l'Estat hauria contret amb Catalunya per aquest concepte. Dels 10.000 milions, prop de 3.500 correspondrien al que el govern espanyol ha deixat d'invertir en la xarxa de Rodalies de Catalunya. José Luis Rodríguez Zapatero en va prometre invertir 4.000 entre 2008 i 2015.
Rajoy anuncia inversions de 1.900 milions a Rodalies en una entrevista a «La Vanguardia»
El conseller de Territori i Sostenibilitat, Josep Rull, ha xifrat en 10.000 milions el deute de l’Estat en infraestructures
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de març de 2017 a les 23:06
Et pot interessar
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar
-
Política L'Església no s'estova amb Illa
-
Política Escletxa a Barcelona amb la Flotilla: la dreta en fa befa mentre PSC, BComú i ERC demanen protecció
-
Política Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu»
-
Política Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit»