Finalment seran quatre i no sis els ministres que integraran la delegació del govern espanyol en la reunió de la taula de diàleg que se celebra aquest dimecres a Barcelona. La ministra de Transports, Raquel Sánchez, del PSC, i el ministre d'Universitats, Manuel Castells, proposat pels comuns, finalment no acudiran a Barcelona per reunir-se amb els membres del Govern, després del xoc entre ERC i Junts per la composició de la representació de l'executiu català.
Per part de l'executiu espanyol participaran la vicepresidenta i ministra de Treball, Yolanda Díaz, de Podem; el ministre de Presidencia, Félix Bolaños; el ministre de Cultura, Miquel Iceta; i la ministra de Política Territorial i portaveu, Isabel Rodríguez. Aquests tres últims són socialistes. Així les coses, l'únic català a la delegació del govern espanyol serà l'encara primer secretari del PSC. Per part de l'executiu català, a l'espera del que faci el president Pere Aragonès, de moment hi ha confirmada la presència de la consellera de Presidència, Laura Vilagrà i del conseller d'Empresa, Roger Torrent. Previsiblement ERC ampliarà amb altres consellers la delegació.
[noticia]224510[/noticia]
Raquel Sánchez i Manuel Castells cauen de l'alineació de la taula de diàleg
Política
El govern espanyol redueix la seva presència en la trobada després del xoc entre ERC i Junts
- La ministra de Transports, Raquel Sánchez, durant la visita a Alstom. -
- ACN
ARA A PORTADA
-
-
Política Els deu «hits» dels primers pressupostos de Salvador Illa Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política ERC i Comuns prometen més pressió a Illa després dels pressupostos: «Ja no hi ha excuses» Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Política Junts acusa Illa de governar amb «arrogància» un cop garantits els pressupostos Bernat Surroca Albet | Lluís Girona Boffi
-
Esports Pogačar, el gran favorit del «Tour amb les millors xifres de la història» Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
14 de setembre de 2021 a
les 20:57
Et pot interessar
-
Política
El jutge del cas Leire imputa la directora de la Guàrdia Civil
-
Política
Hisenda es persona com a perjudicada en el cas de les joies de Zapatero
-
Política
La petjada catalana en les activitats de la CIA durant la Guerra Freda
-
Política
La tupinada del PP i la crediblitat de Feijóo
-
Política
La directora de l'Agència Tributària deixarà el seu càrrec i el PP ho vincula al cas Zapatero
-
Política
El jutge ordena la detenció de l'agitador Vito Quiles
