Lluís Pinós ha assegurat que ja s'han resolt totes les al·legacions que es van presentar en exposició pública entre Bescanó i Riudarenes i Bescanó i Santa Llogaia d'Àlguema. No se soterrarà cap tram més que el que van acordar els governs espanyol i francès, és a dir, el tram fronterer. D'altra banda Red Eléctrica ha anunciat que ha acceptat estudiar una proposta sobre el canvi de traçat.
Pel que fa al tram de la MAT Sentmenat-Bescanó, el responsable de Red Eléctrica ha explicat que actualment ja s'han aixecat tres suports entre Bescanó, Anglès i Brunyola. A Santa Coloma de Farners s'ha fet ja la meitat de l'obra civil i s'han començat els treballs previs a la zona d'Osor.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de novembre de 2008 a les 13:52
Et pot interessar
-
Política Castelldefels i el Prat mostren al Govern el seu rebuig al projecte d’ampliació de l’aeroport
-
Política L'Aragó vol entrar al MNAC per analitzar en directe les pintures de Sixena
-
Política Feijóo no es deslliura de l'ombra d'Ayuso
-
Política «Acord històric» entre Espanya i el Regne Unit sobre Gibraltar cinc anys després del Brexit
-
Política La CUP, a mig camí de les municipals del 2027: apuntalar Girona i recuperar la presència a Barcelona
-
Política El TC rebutja les últimes peticions del PP i del sector conservador per ajornar el ple sobre la llei d'amnistia