Els aficionats catalans del F.C Barcelona que s'han desplaçat a Màlaga per veure la final de la copa del rei que enfronta el Barça i el Reial Madrid han vist com algunes de les senyeres que havien col·locat han estat retirades i substituïdes per banderes espanyoles. Així ho han denunciat en directe els comentaristes de TV3, que asseguren que "hi ha una guerra de banderes en cap cas propiciada pels aficionats catalans". Els periodistes asseguren que "nosaltres ho hem vist, i és un fet denunciable perquè atempta contra els principis més elementals".
De fet, ja se sabia que les estelades estarien prohibides avui, perquè apareixien a la llista de la Policia Nacional d'objectes no permesos per accedir a la pista de bàsquet. Però el que no estava prohibit era la senyera, com tampoc la bandera espanyola.
Al Martín Carpena hi ha aproximadament un 20% d'aficionats blaugrana, la resta són del Reial Madrid. Quan s'ha presentat l'equip dirigit per Xavi Pascual, s'ha sentit una forta xiulada.
Retiren senyeres i col·loquen banderes espanyoles a la Copa del Rei de bàsquet
Els comentaristes de TV3 denuncien els fets en directe abans de començar el partit entre Barça i Madrid
ARA A PORTADA
-
-
El Govern demana que el Papa inclogui el català en la benedicció de la torre de la Sagrada Família Lluís Girona Boffi
-
Pressió de Junts a Illa i de Junqueras a Omella per aconseguir més català del Papa Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Catalunya i Canàries pagaran 5 milions d'euros per la visita del Papa i Madrid només cedirà espais Redacció
-
Publicat el
09 de febrer de 2014 a
les 16:53
Et pot interessar
-
Política
El reencontre amb la Catalunya «lleial»: Felip VI i l'establishment homenatgen Samaranch
-
Política
Topada entre Illa i el president gallec pel nou finançament: «Catalunya no demanarà permís»
-
Política
«Ni rastre de Josep Piqué»: el Cercle escolta Feijóo amb escepticisme
-
Política
ERC recula i evita la compareixença d'Illa al Parlament pels escàndols del PSOE
-
Política
Xoc frontal entre Feijóo i el Cercle: «Per què no es posa d’acord amb el PSOE?»
-
Política Junts, PP, Vox, CUP i Aliança presenten esmena a la totalitat als pressupostos
