Als tres antics regidors del PSC al consistori manlleuenc, Fina Sala, Josep Colomer i Rafa Cuenca, que van donar-se de baixa del partit, però van continuar com a regidors no adscrits, no els ha agradat massa les paraules de Pere Navarro, on demanava que dimitissin. El primer secretari del PSC ho va reclamar “per decència i honradesa” en una visita a la ciutat osonenca, aquest dissabte, en el marc de la Festa del Porc i la Cervesa.
Rafa Cuenca, en declaracions a Osona.com, ha replicat amb contundència les paraules de Navarro. “Aquí ningú ens pot donar lliçons. Precisament, vam abandonar el partit per manca de democràcia interna, perquè ens van marginar i ens donar un cop de colze”, diu l’exsocialista. “Nosaltres ja estem una altra fase. Cal una nova política, amb menys sous astronòmics i més transparència", afegeix.
Per últim, Cuenca ha llançat la patata calenta a les mans de Navarro: “Ens demana que tornem l’acta... el que hauria de fer ell és tornar a tots els catalans el partit que ha segrestat”.
El passat setembre, els tres regidors del PSC van abandonar el partit però van continuar a l'Ajuntament, al·legant que s’havien presentat a les eleccions amb un programa i l’havien de complir. En aquell moment, van fer cas omís de les recomanacions del partit, que els va instar a deixar el càrrec, ja que es considerava poc ètic que continuessin al consistori. Els tres edils socialistes van abandonar el PSC per discrepàncies amb la direcció i amb la línia oficial de la formació, i per la poca sintonia amb les seccions local, comarcal i nacional.
Revolta socialista: «Que Navarro torni als catalans el partit que ha segrestat»
Política
El regidor manlleuenc, Rafa Cuenca, replica la petició del líder del PSC
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
24 de setembre de 2013 a
les 17:17
Et pot interessar
-
Política
Eusebi Campdepadrós, exsecretari de la mesa del Parlament, deixa Junts després de ser amnistiat
-
Política
Von der Leyen defensa «enfortir» les fronteres en els punts crítics després de la crisi de Ceuta
-
Política
L'Audiència Nacional vol saber si l'entrada de migrants a Ceuta va ser una «acció concertada»
-
Política
Malestar al govern espanyol per la reacció europea a la crisi de Ceuta: «No han estat a l'altura»
-
Política
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
