La secretària general d'ERC, Marta Rovira, ha demanat aquesta tarda a Artur Mas que no endarrereixi la petició formal al govern espanyol per celebrar la consulta sinó que la faci arribar "en els propers dies".
"Deixem-ho per escrit, fem-ho públic, a la llum del sol", ha sol·licitat Rovira al president de la Generalitat. D'aquesta manera, ha dit, Mariano Rajoy no podrà negar més que Catalunya està demanant aquesta consulta.
En l'Acampada Jove de les JERC a Montblanc, La líder republicana ha assegurat que el referèndum encara no s'ha celebrat perquè cal treballar amb l'objectiu que "només es celebri una vegada" i per la victòria del sí a la independència de Catalunya.
Rovira pressiona Mas: «Fem pública i per escrit la petició de consulta»
La secretària general d'ERC avisa el president que es treballa per fer el referèndum "només una vegada" i "per guanyar-lo"
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 20 de juliol de 2013 a les 19:04
Et pot interessar
-
Política Pimec es reuneix amb Puigdemont a Waterloo per frenar la reducció de la jornada laboral
-
Política Parlon reivindica el «segon desplegament» dels Mossos per arribar als 25.000 agents
-
Política Cauen un 5% els delictes en el primer trimestre de 2025
-
Política Illa i Parlon saluden els comissaris dels Mossos en el seu primer Dia de les Esquadres