La secretària general d'ERC, Marta Rovira, ha demanat aquesta tarda a Artur Mas que no endarrereixi la petició formal al govern espanyol per celebrar la consulta sinó que la faci arribar "en els propers dies".
"Deixem-ho per escrit, fem-ho públic, a la llum del sol", ha sol·licitat Rovira al president de la Generalitat. D'aquesta manera, ha dit, Mariano Rajoy no podrà negar més que Catalunya està demanant aquesta consulta.
En l'Acampada Jove de les JERC a Montblanc, La líder republicana ha assegurat que el referèndum encara no s'ha celebrat perquè cal treballar amb l'objectiu que "només es celebri una vegada" i per la victòria del sí a la independència de Catalunya.
Rovira pressiona Mas: «Fem pública i per escrit la petició de consulta»
La secretària general d'ERC avisa el president que es treballa per fer el referèndum "només una vegada" i "per guanyar-lo"
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2013 a
les 19:04
Et pot interessar
-
Política
El Parlament torna a demanar la dimissió de Sílvia Paneque per la crisi a Rodalies
-
Política
L'ES-Alert irromp de nou al Parlament en plena intervenció de Paneque: «Una altra vegada?»
-
Política
El Congrés demana la dimissió de Puente amb l'abstenció d'ERC, Junts i Podem
-
Política
Setge a la multireincidència: les claus de la nova llei aprovada al Congrés
-
Política
El «nou» Sumar convida totes les forces de l'esquerra plurinacional a l'acte de presentació
-
Política
ERC pacta amb el govern espanyol ampliar la planta judicial a Catalunya: 90 jutges més el 2027
