L'històric dirigent del PSOE i exministre d'Interior, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha estat ingressat en estat greu aquest dimecres a la tarda després d'haver patit, segons informa El Mundo. El socialista ha estat atès poc abans de les 19:00h de la tarda en un domicili de Majadahonda. L'exministre ha estat traslladat a l'Hospital Puerta de Hierro. En aquests moments el polític socialista es troba fora de perill.
Després de patir l'ictus, Rubalcaba ha estat atès per una unitat del Servei d'Urgències Mèdiques de Madrid (Summa), que l'ha traslladat al centre sanitari situat a la mateixa localitat.
Des de l'hospital s'ha comunicat que Rubalcaba ha ingressat a un quart de vuit del vespre amb "símptomes compatibles amb un infart cerebral". Afegeix que se li està aplicant el protocol diagnòstic i terapèutic habitual, que el seu estat és "greu" i que cal esperar a l'evolució de les pròximes 72 hores.
Actualment Rubalcaba, de 67 anys, exerceix com a professor de Química Orgànica a la Universitat Compluténse. Va ser el 2014 quan va decidir retirar-se de la política després dels mals resultats que havia obtingut a les europees d'aquell mateix any.
Rubalcaba, fora de perill després de patir un ictus
L'exminsitre d'Interior durant del PSOE el govern de Zapatero, Alfredo Pérez Rubalcaba, havia estat ingressat en estat greu
Ara a portada
Publicat el 08 de maig de 2019 a les 19:07
Et pot interessar
-
Política Centenars de persones es manifesten al centre de Barcelona en defensa del català: «La nostra llengua no es toca»
-
Política Sant Jordi per la Llengua crida a reactivar el carrer davant la «situació d’emergència lingüística»
-
Política Rodoreda, Candel i un autògraf per salvar l'Espanyol: el primer Sant Jordi del president Illa
-
Política La Fiscalia demana l’amnistia pels acusats pels preparatius de l’1-O