La ronda de contactes que aquest matí ha encetat el president de la Generalitat, Artur Mas, amb els partits ha acabat a les vuit de vespre amb la trobada amb CDC. Mas s'ha trobat poc més de mitja hora amb el coordinador general de CDC, Josep Rull que li ha demanat treballar per una llista unitària per celebrar unes eleccions plebiscitàries. "Ha de ser el partit del sí", ha insistit Rull que planifica les plebiscitàries com el "referéndum que l'Estat mai no permetrà".
Curiosament, Mas s'ha trobat separadament amb CDC i Unió. De fet, la trobada amb el secretari general d'UDC, Ramon Espadaler, ha servit per marcar les diferències entre els socis que proposen acabar la legislatura i fugir, ara per ara, del concepte llista unitària.Una proposta que també rebutja la CUP, ICV-EUiA i ERC.
Rull insisteix en el «Partit del sí»
Política
La reunió de Mas amb la direcció convergent constata que només CDC vol la candidatura única
ARA A PORTADA
-
Societat La Generalitat no sap quants pisos protegits a Catalunya són de propietat i quants de lloguer David Cobo
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
-
Publicat el
13 de novembre de 2014 a
les 19:31
Et pot interessar
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
-
Política Collboni inicia aquest diumenge una missió institucional per Bòsnia, Polònia i Ucraïna
-
Política
Illa anuncia que la Diada d’enguany també se celebrarà a Extremadura
-
Política
«Si l'onada reaccionària és preponderant a Europa, també es manifestarà a Catalunya»
