Les declaracions de Pere Navarro, en què assegurava que molts inversors tenen por de venir a Catalunya per la seva "inestabilitat política" ja han trobat resposta.
Concretament ha estat el secretari d'Organització de Convergència, Josep Rull, que al seu compte de Twitter ha enviat un missatge "als profetes de la por: el 2012 Catalunya va ser el territori d'Europa continental que va captar més inversió productiva estrangera".
Rull qualifica Navarro de «profeta de la por»
Política
Li recorda que Catalunya "va ser el territori d'Europa continental que va captar més inversió productiva estrangera el 2012"
ARA A PORTADA
-
-
Política Lluís Puig porta la determinació de l'exili al Parlament: «Res no acaba avui» Lluís Girona Boffi
-
Política En català, per imperatiu legal i «pel mandat de l'1-O»: així ha recollit Comín l'acta d'eurodiputat a Madrid Oriol March
-
Política Pedro Sánchez entra en precampanya a «La Revuelta» sense esquivar preguntes: «Els casos de corrupció m'han decebut» Neus Climent
Publicat el
10 d’agost de 2013 a
les 17:33
Et pot interessar
-
Política
Una victoria parcial
-
Política
Una victòria parcial
-
Política
Que els altres no hi vagin
-
Política
Sánchez accepta un «cara a cara» amb Feijóo el 16 de novembre
-
Política Felipe González: «Votaré en blanc el 29-N»
-
Política
El govern espanyol esperona la Generalitat a analitzar fins a on pot arribar amb la lluita contra l'especulació
