Soraya Sáenz de Santamaría ha defensat que es poden fer "reformes profundes" canviant normes que no siguin la Constitució i que és gràcies a aquestes "que Espanya ha sortit de la crisi". La vicepresidenta del govern espanyol, en un debat de l'Escola d'Estiu del PP a Lloret de Mar amb l'exministre Javier Arenas, ha ironitzat que en els últims temps "es parla molt de la reforma de la Constitució", en referència implícita a la proposta preelectoral del PSOE.
Per la seva banda, Arenas ha acusat el president de la Generalitat de queixar-se sobre la Carta Magna, que segons el seu parer a donar a Catalunya un autogovern impensable per a l'època en què es va pactar el text.
Sáenz de Santamaría també ha defensat la modificació del Tribunal Constitucional afirmant que "els ciutadans necessiten que quan els tribunals els donen la raó, sigui a primera instància o al Constitucional, les sentències s'executin".
Sáenz de Santamaría defensa «reformes profundes» al marge de la Constitució
Es posiciona a favor de la modificació del TC perquè "els ciutadans necessiten que les sentències s'executin"
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2015 a les 18:30
Et pot interessar
-
Política
Els catalans de Franco
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
