Soraya Sáenz de Santamaría ha defensat que es poden fer "reformes profundes" canviant normes que no siguin la Constitució i que és gràcies a aquestes "que Espanya ha sortit de la crisi". La vicepresidenta del govern espanyol, en un debat de l'Escola d'Estiu del PP a Lloret de Mar amb l'exministre Javier Arenas, ha ironitzat que en els últims temps "es parla molt de la reforma de la Constitució", en referència implícita a la proposta preelectoral del PSOE.
Per la seva banda, Arenas ha acusat el president de la Generalitat de queixar-se sobre la Carta Magna, que segons el seu parer a donar a Catalunya un autogovern impensable per a l'època en què es va pactar el text.
Sáenz de Santamaría també ha defensat la modificació del Tribunal Constitucional afirmant que "els ciutadans necessiten que quan els tribunals els donen la raó, sigui a primera instància o al Constitucional, les sentències s'executin".
Sáenz de Santamaría defensa «reformes profundes» al marge de la Constitució
Es posiciona a favor de la modificació del TC perquè "els ciutadans necessiten que les sentències s'executin"
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de setembre de 2015 a les 18:30
Et pot interessar
-
Política Com impactarà en el PP català el congrés de Feijóo?
-
Política Un relleu a Junts que va més enllà de les municipals
-
Política El PP s'indigna per una activitat de «tir al feixista» a la festa major de la UPF
-
Política Illa defensarà la «diversitat» i la necessitat de «sumar capacitats» a la conferència de presidents
-
Política Salvavides dels Comuns al Govern per la taxa turística: ajornament a canvi de 60 milions per la compra d'habitatge
-
Política Segones Creus de Sant Jordi del postprocés: «Cal que insistim en allò que ens uneix»