Sànchez abandona la secretaria general de Junts i reclama una llista única per al congrés del juny
L'encara màxim dirigent orgànic del partit, que va arribar el 2020 al càrrec avalat per Puigdemont, reclama "generositat" per aparcar els personalismes de cara al conclave previst a la Catalunya Nord
ARA A PORTADA
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 13:25
Actualitzat el
02 d’abril de 2022 a les
15:05
Alcarràs ha estat l'escenari, aquest dissabte, del consell nacional en què Junts ha fixat la data del congrés que celebrarà la primera quinzena de Junts a la Catalunya Nord. L'encarregat de fer pública la data ha estat Jordi Sànchez, secretari general del partit, en la intervenció en obert davant dels quadres de la formació, que s'han desplaçat fins aquesta localitat de les comarques de Lleida present arreu en les últimes setmanes perquè dóna nom a la pel·lícula amb la qual la cineasta catalana Carla Simón va guanyar l'Ós d'Or a la Berlinale. Sànchez ha reclamat a tots els sectors aparcar voluntats "personalistes" i bastir una candidatura única a la direcció i s'ha guardat un gir de guió per al final: deixarà el lideratge orgànic de la formació.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política El PP exigeix la dimissió de Sánchez i eleccions immediates: «És indecent que continuï»
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El Tribunal Suprem condemna l'exministre Ábalos a 24 anys de presó
