El president espanyol, Pedro Sánchez, reitera el seu missatge sobre la guerra a Gaza. En un acte del PSOE a Madrid aquest diumenge, el cap de l'executiu espanyol considera que "condemnar els vils atemptats terroristes de Hamàs i, alhora, condemnar la matança indiscriminada de civils palestins a Gaza no és una qüestió de partits ni d’ideologies, és una qüestió d’humanitat”. A més a més, el líder socialista lamenta les crítiques del PP i li demana que estigui “amb els drets humans”.
Tot, enmig d'un clima de crisi diplomàtica amb Israel després de defensar que cal reconèixer l'estat Palestí per acabar amb el conflicte. Unes declaracions "clares i agosarades" que Hamàs ha agraït durant l'alto el foc temporal on s'estan alliberant ostatges d'ambdós bàndols. Precisament aquest diumenge milers de persones surten de nou al carrer a Barcelona en una manifestació contra el "genocidi a Palestina".
[noticiadiari]2/265738[/noticiadiari]
Aquest dilluns, a més a més Barcelona acollirà una cimera de la Unió per la Mediterrània (UpM) que abordarà les possibles solucions al conflicte. Israel ja ha anunciat que no hi pensa participar, i ha avisat que es pot convertir en un fòrum “d’atacs” a Tel-Aviv.
[plantillagaza]
Sánchez defensa que condemnar «la matança indiscriminada de civils» a Gaza és «una qüestió d’humanitat»
Hamàs ha agraït el posicionament del president espanyol de reconèixer Palestina
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2023 a
les 15:29
Actualitzat el
26 de novembre de 2023 a les
15:39
Et pot interessar
-
Política
El comiat de Rabell, que deixa l'Ajuntament de Barcelona per un càncer: «Me'n vaig a lluitar per viure»
-
Política
L'oposició rep els pressupostos amb el «no» de Junts i dues esmenes a la totalitat
-
Política
La Casa Reial posa condicions a la tornada de Joan Carles I a Espanya
-
Política
Els detalls dels nous pressupostos: 4.000 milions en inversió i 1.900 per a habitatge
-
Política
Montero veu «extrem» reclamar la gestió del 100% de l’IRPF, tot i que el PSOE ho va avalar el 2024
-
Política
El consorci d'inversions es posa en marxa en paral·lel als pressupostos
