Pedro Sánchez ha concedit la primera entrevista després de la investidura fallida d'aquest dijous. El candidat del PSOE s'ha explicat amb Pedro Piqueras, a Telecinco, on ha carregat contra Pablo Iglesias i ha apuntat que l'estratègia socialista a partir d'ara serà explorar altres camins per formar govern.
1. "Espanya necessita un govern. Estic frustrat en l'àmbit personal però no tiro la tovallola".
2. "Tots hem de reprendre el camí de la responsabilitat".
3. "Hi ha d'haver un govern cohesionat, que funcioni, un govern amb una única direcció".
4. "Entre les meves conviccions i les exigències del senyor Iglesias, he preferit les meves conviccions".
5. "Hem explotat una via i ha arribat a un carreró sense sortida. Però això no vol dir que sigui el final. Hem de tornar al punt d'inici i explorar altres camins".
6. "Volia un govern progressista que no depengués dels independentistes. I això requeria del suport del PP i Ciutadans. Això no ha estat possible ara, però ho pot ser en les pròximes setmanes".
7. "El senyor Iglesias ha estat molt conscient de l'error que ha comès. Ha comès un error i no sabem per què".
8. "No em puc permetre que hi hagi dos governs dins d'un govern".
9. "L'oferta ha estat responsable, respectuosa amb Unides Podem i, sobretot, generosa".
10. "Les quatre forces polítiques, amb PP, Ciutadans i Unides, hem de reflexionar per trobar altres camins. Jo vull un govern progressista que no depengui de les forces independentistes i per això PP i Cs hi han de posar de la seva part".
Sánchez ja busca aliances més enllà d'Iglesias: «Hem d'explorar altres camins»
Afirma que no tira "la tovallola" i que les quatre grans forces estatals han de fer una reflexió per evitar unes noves eleccions
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de juliol de 2019 a les 19:21
Et pot interessar
-
Política
Només hi ha dues Espanyes?
-
Política
Sánchez i Feijóo se citen per abordar polítiques de defensa en ple xoc pel finançament
-
Política
Acord entre PSC, ERC i els Comuns per l'increment de la taxa turística
-
Política
El Govern preveu eliminar 19 taxes en la llei d'acompanyament de pressupostos
-
Política
Trepitjar-se la manguera amb l'habitatge
-
Política
Què hauria de passar perquè Catalunya tingués el concert econòmic?
