"Entenc que si una persona visita la capella ardent del president Heribert Barrera, col·loca una estelada damunt del fèretre i la família no s'hi oposa, és un excés de zel que el protocol del Parlament la retiri". Amb aquestes paraules la portaveu parlamentària d'ERC, Anna Simó, ha criticat aquesta tarda el fet que una Mosso retirés per ordres del Parlament l'estelada que durant breus instants va lluir sobre el fèretre de Barrera en la capella ardent instal·lada a la cambra parlamentària aquest dilluns.
"Tinc entès que la família no s'hi va oposar, per tant, i considerant que la cerimònia seguia els estrictes desitjos de la família, crec que qui va prendre la decisió va partir un excés de zel", ha reblat Simó.
Simó critica la retirada de l'estelada del fèretre de Barrera
La portaveu d'ERC creu que el Parlament va tenir un "excés de zel"
ARA A PORTADA
Publicat el
30 d’agost de 2011 a
les 16:51
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
