Però llavors no hi havia espai per a un ascensor i en el procés d'ampliació ningú hi va pensar. El maig passat els arquitectes encarregats del projecte van dimitir i ara els promotors hauran de resoldre el problema.
S'obliden de posar ascensor a un gratacels de Benidorm
Amb 47 pisos i 200 metres d'alçada és l'edifici residencial més alt de la Unió Europea
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’agost de 2013 a
les 11:28
Els arquitectes d'un gratacels a Benidorm s'han oblidat de construir l'ascens. Es tracta de l'edifici residencial més gran de la Unió Europea, amb 200 metres d'alçada, 47 pisos i 269 habitatges. Segons informa El País, estava dissenyat per ser un símbol d'esperança i prosperitat. Inicialment les torres de InTempo havien de tenir una alçada equivalent a 20 pisos però els responsables del complex van decidir acostar-lo més al cel.
Però llavors no hi havia espai per a un ascensor i en el procés d'ampliació ningú hi va pensar. El maig passat els arquitectes encarregats del projecte van dimitir i ara els promotors hauran de resoldre el problema.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Però llavors no hi havia espai per a un ascensor i en el procés d'ampliació ningú hi va pensar. El maig passat els arquitectes encarregats del projecte van dimitir i ara els promotors hauran de resoldre el problema.
Et pot interessar
-
Política Parlon i Trapero compareixeran
-
Política
El Parlament prem l'accelerador per prohibir la compra especulativa abans de l'estiu
-
Política Sánchez mira de tapar la sentència d'Ábalos amb una pluja de milions per a la dependència
-
Política
La justícia és ràpida quan li interessa? Tres anys en el cas Ábalos i vuit per Montoro i Kitchen
-
Política
Previsibles en el pitjor sentit
-
Política
Els convergents no han marxat mai
