La Constitución representa la unión entre todos los españoles y queremos rendir nuestro pequeño homenaje en compañía de dos ex vicepresidentes del TC y analistas expertos, que debatirán sobre la grave situación que se vive en Cataluña.
El TC podría hacer algo más al respecto?
Societat Civil exigeix als líders polítics que «lluitin per l'estabilitat constitucional»
L'entitat ha organitzat un acte en homenatge a la Constitució on s'ha expressat de forma clara i rotunda el posicionament de l'entitat en relació als esdeveniments polítics actuals.
- Una reunió entre Junts i el PSOE a Brussel·les per a la investidura de Sánchez -
- Junts
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2019 a
les 21:07
Societat Civil Catalana ha celebrat un acte a l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona per commemorar el dia de la Constitució Espanyola, en la vigília de la festivitat oficial, demà 6 de desembre. Sota el nom: "La Constitució en temps de polarització", l'entitat ha organitzat un debat amb la intenció de trobar resposta a preguntes com: Quin és el principal valor de la Constitució? Què podem aprendre dels anys de la Transició? És hora de reivindicar la Constitució o de reformar-la? En quin sentit? Per fer-ho, l'acte ha comptat amb la presència d'alts càrrecs de Societat Civil Catalana i de professionals de l'àmbit jurídic i dret constitucional.
Et pot interessar
-
Política
«L'esquerra potser no s'ha preocupat prou del que li passava a la gran majoria de la gent»
-
Política
S'està desinflant l'extrema dreta populista?
-
Política
Els Comuns fan una crida a la «mobilització» per l'habitatge i garanteixen lluitar per recuperar la pròrroga de lloguers
-
Política
Junqueras reivindica l'habitatge, els salaris justos i el bon funcioncionament dels tranports públics
-
Política
L'expresident Puigdemont critica que el Govern «no vol» corregir la pèrdua de poder adquisitiu de la classe treballadora
-
Política
CCOO i UGT clamen contra «el feixisme» i exigeixen la fi del «tacticisme» en habitatge pel Primer de Maig
