L'acte d'ICV-EUiA al Casinet d'Hostafrancs, que ha comptat amb la presència de representants dels seus aliats europeus, ha finalitzat amb els polítics i el públic cantant conjuntament "Grândola, Vila Morena", l'emblema de la Revolució dels Clavells de Portugal de 1974.
Però la música no s'ha acabat aquí. Tot just abans de l'actuació del cantautor italià Olden, la llista de reproducció ha jugat una mala passada a la coalició ecosocialista. De cop, ha sonat "Els Segadors" però l'himne nacional només ha durat tres segons i tan sols s'ha pogut escoltar "Catalunya triomf..." abans que algú se n'adonés i premés la tecla Stop.
Sonen tres segons d'Els Segadors a l'acte d'ICV-EUiA
L'himne nacional, efímer convidat sorpresa al Casinet d'Hostafrancs per culpa d'un descuit a l'hora de controlar el fil musical
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
Publicat el
09 de maig de 2014 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Política
La ministra de Joventut i Infància planteja «prohibir Twitter» a tota la població
-
Política
Trapero justifica que els Mossos usessin gas pebre contra els manifestants per Palestina
-
Política
El fundador de Telegram acusa Sánchez d'amenaçar la llibertat d’expressió
-
Política
«La nostra lluita no està al Parlament, no juguem la política autonomista»
-
Política
Romero intenta lligar el suport català al finançament: «No sé si d'aquí a un any tindrem aquesta oportunitat»
-
Política
Els metges veuen «possible» que la reincorporació d'Illa sigui abans del que es preveia
