L'acte d'ICV-EUiA al Casinet d'Hostafrancs, que ha comptat amb la presència de representants dels seus aliats europeus, ha finalitzat amb els polítics i el públic cantant conjuntament "Grândola, Vila Morena", l'emblema de la Revolució dels Clavells de Portugal de 1974.
Però la música no s'ha acabat aquí. Tot just abans de l'actuació del cantautor italià Olden, la llista de reproducció ha jugat una mala passada a la coalició ecosocialista. De cop, ha sonat "Els Segadors" però l'himne nacional només ha durat tres segons i tan sols s'ha pogut escoltar "Catalunya triomf..." abans que algú se n'adonés i premés la tecla Stop.
Sonen tres segons d'Els Segadors a l'acte d'ICV-EUiA
Política
L'himne nacional, efímer convidat sorpresa al Casinet d'Hostafrancs per culpa d'un descuit a l'hora de controlar el fil musical
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2014 a
les 19:35
Et pot interessar
-
Política
«La prioritat és la devolució»: la Moncloa endureix el discurs mentre prepara la reforma d’asil i estrangeria
-
Política
Ceuta és «espanyolíssima» i elogi del CNI: Margarita Robles passa a l'atac al Congrés
-
Política
La Generalitat anima el menor agredit per portar una estelada a denunciar la policia espanyola
-
Política
Puigdemont s'indigna amb Illa pel silenci davant l'agressió policial a Elx: «Us fa indignes»
-
Política
Els Comuns demanen la dimissió de Manel Nadal pel «fracàs» del Govern amb Rodalies
-
Política
El Govern s'hi torna a posar: quins reptes haurà d'atendre Illa?
