El Grup Impuls per Girona (GIG) -integrat per les cambres de comerç de Girona, Palamós i Sant Feliu i les patronals FOEG, Pimec i el Fòrum Carlemany- ha volgut fixar el seu posicionament entorn al procés sobiranista. En un manifest, els empresaris mostren "total adhesió" i "suport incondicional" al Pacte Nacional pel Dret a Decidir. Els empresaris fan aquest posicionament conjunt pocs dies després que els dirigents de Foment del Treball i la CEOE s'hagin desmarcat del procés i hagin demanat diàleg i estabilitat. Entre els signants hi ha precisament la FOEG, que és la branca gironina de Foment del Treball. "No hem consultat res, aquí tenim opinió pròpia", ha defensat el seu president, Ernest Plana.
Suport «incondicional» al procés dels empresaris gironins
Les cambres de comerç de Girona, Palamós i Sant Feliu i les patronals FOEG, Pimec i el Fòrum Carlemany s'uneixen per defensar el procés
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2014 a
les 18:51
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
