El president de l’Associació de Municipis per la Independència Josep Maria Vila d’Abadal, acompanyat dels alcaldes de Balaguer, Josep Maria Roigé; Girona, Carles Puigdemont; El Port de la Selva, Josep Maria Cervera; Montblanc, Josep Andreu, i Vidrà, Josep Anglada,. han manifestat al president Artur Mas,el suport del món municipal per celebrar la consulta del 9 de novembre.
Els alcaldes de l’AMI han participat en la recepció que ha celebrat aquesta tarda el president de la Generalitat, i la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, amb els màxims representants de les entitats organitzadores de l’acte de mobilització de la V, Carme Forcadell, presidenta de l’ANC, i Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural.
Havent acabat el president de l’AMI, Josep Maria Vila d'Abadal, ha demanat “unitat a tots els agents relacionats amb el dret a decidir perquè el procés continuï” i ha refermat “la voluntat del moviment municipalista a seguir donant suport al president de la Generalitat en aquesta tasca”
Suport incondicional dels municipis independentistes al 9-N
Política
Una delegació de l'AMI li ho ha expressat aquesta tarda a Mas
ARA A PORTADA
-
Societat Grans súpers a dins de mercats municipals: així s'estén (i es paga) el model a Barcelona David Cobo | Ànnia Monreal
-
Societat Els supermercats grans també creixen a Barcelona: se n'han obert 141 en 10 anys Ànnia Monreal | David Cobo
-
-
Societat «Les elits encara pensen que la recerca és finançament, quan és talent i regulació» Pep Martí i Vallverdú
-
Economia «El que volem veure és el pla d'infraestructures que prepara el Govern» Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
11 de setembre de 2014 a
les 19:08
Et pot interessar
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
-
Política
Les assignatures que el Parlament ha deixat per setembre
-
Política
L'incendi de la Vall d'Uixó no revifa la flama de la indignació
-
Política
La Fiscalia investiga l'exnúmero dos d'Empresa del govern d'Aragonès
-
Política
Calama rectifica i admet parcialment la petició de nul·litat de Zapatero
-
Política
La Fiscalia refreda l'amnistia de Jové i Salvadó malgrat l'aval europeu
