El president de l’Associació de Municipis per la Independència Josep Maria Vila d’Abadal, acompanyat dels alcaldes de Balaguer, Josep Maria Roigé; Girona, Carles Puigdemont; El Port de la Selva, Josep Maria Cervera; Montblanc, Josep Andreu, i Vidrà, Josep Anglada,. han manifestat al president Artur Mas,el suport del món municipal per celebrar la consulta del 9 de novembre.
Els alcaldes de l’AMI han participat en la recepció que ha celebrat aquesta tarda el president de la Generalitat, i la presidenta del Parlament, Núria de Gispert, amb els màxims representants de les entitats organitzadores de l’acte de mobilització de la V, Carme Forcadell, presidenta de l’ANC, i Muriel Casals, presidenta d’Òmnium Cultural.
Havent acabat el president de l’AMI, Josep Maria Vila d'Abadal, ha demanat “unitat a tots els agents relacionats amb el dret a decidir perquè el procés continuï” i ha refermat “la voluntat del moviment municipalista a seguir donant suport al president de la Generalitat en aquesta tasca”
Suport incondicional dels municipis independentistes al 9-N
Una delegació de l'AMI li ho ha expressat aquesta tarda a Mas
ARA A PORTADA
-
Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza Redacció
-
La Unió Europea proposa suspendre l'acord de cooperació comercial amb Israel i decidiran els estats Redacció
-
La USTEC denuncia pressions del Departament contra les aturades educatives per Palestina Marc Orts i Cussó
-
-
Publicat el 11 de setembre de 2014 a les 19:08
Et pot interessar
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso
-
Política Reunió imminent entre Junts i el PSOE
-
Política A Israel sempre li quedarà Aznar
-
Política L'Església no s'estova amb Illa
-
Política Albiol dona suport al Pacte Nacional per la Llengua i es desmarca del PP