El cantant de Brams, Francesc Ribera "Titot", ha trobat la solució per als independentistes indecisos que no saben a quin dels tres partits sobiranistes votar. En un article publicat al seu bloc, "Titot" proposa agafar al les paperetes d'ERC, Reagrupament i Solidaritat del col·legi electoral, ensobrar-les i agafar un sobre a l'atzar llençant els altres dos a la paperera sense mirar quines han estat les opcions descartades. D'aquesta manera, l'artista considera que s'haurà acomplert amb l'objectiu de "votar independentisme" i alhora no sentir-se "responsable amb el que faci el partit amb el teu vot".
"Titot", que deixa clar que només es reserva demanar el vot per a la CUP a les municipals, assenyala que votant així els dubtes de molts votants independentistes que recel·len de "l'estratègia d'ERC, del caràcter personalista i liberal de SI o de les possibilitats que Reagrupament obtingui representació" s'esvaïran. El cantant revel·la que ja va fer servir aquesta fórmula una vegada i afegeix que "em va anar molt bé".
ARA A PORTADA
-
Política Més llibres i més càlcul mental: Govern i oposició exploren com revisar el model per reflotar l'educació Bernat Surroca Albet
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Junts torna a negociar amb el govern espanyol per desbloquejar el decret antidesnonaments Natàlia Pinyol
-
Política Els alumnes de Harvard interpel·len Sánchez pel Marroc i els casos de corrupció de la seva família Neus Climent / Agències
Publicat el
20 de novembre de 2010 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Política
El jutge deixa en llibertat el «cervell» financer d'una xarxa criminal vinculada al cas Plus Ultra
-
Política
El nou director general dels Mossos, condecorat per la Guàrdia Civil
-
Política
Illa es reuneix amb els partits per abordar un «acord de país» en educació
-
Política
Un congrés provincial sota control i angoixa camí de les municipals: què passa al PP català?
-
Política
«Es va apartar de la finalitat de la llei»: el TC esmenarà el criteri del Suprem amb l’amnistia
-
Política
Rufián afirma que és «un error» que el govern espanyol negociï amb Junts els «límits» de les polítiques d’habitatge
