El cantant de Brams, Francesc Ribera "Titot", ha trobat la solució per als independentistes indecisos que no saben a quin dels tres partits sobiranistes votar. En un article publicat al seu bloc, "Titot" proposa agafar al les paperetes d'ERC, Reagrupament i Solidaritat del col·legi electoral, ensobrar-les i agafar un sobre a l'atzar llençant els altres dos a la paperera sense mirar quines han estat les opcions descartades. D'aquesta manera, l'artista considera que s'haurà acomplert amb l'objectiu de "votar independentisme" i alhora no sentir-se "responsable amb el que faci el partit amb el teu vot".
"Titot", que deixa clar que només es reserva demanar el vot per a la CUP a les municipals, assenyala que votant així els dubtes de molts votants independentistes que recel·len de "l'estratègia d'ERC, del caràcter personalista i liberal de SI o de les possibilitats que Reagrupament obtingui representació" s'esvaïran. El cantant revel·la que ja va fer servir aquesta fórmula una vegada i afegeix que "em va anar molt bé".
ARA A PORTADA
-
Societat El Govern torna a demanar ajuda a l’exèrcit per l’allau d’incendis a Catalunya Gerard Mira | Pau Espí Solé
-
Societat L'incendi de l'Anoia crema 225 hectàrees i obliga a confinar 33.000 persones Pau Espí Solé | Laura Domingo
-
Societat L'incendi de Sentmenat obliga a «reagrupar» la urbanització del Farell Gerard Mira | Laura Domingo
-
Societat L'incendi a la Catalunya Nord, descontrolat: 10.000 desallotjats, 5.000 hectàrees cremades i 16 ferits Redacció
Publicat el
20 de novembre de 2010 a
les 17:13
Et pot interessar
-
Política
Begoña Gómez podrà anar a la graduació de la filla a Londres, però no a la cimera de l'OTAN a Turquia
-
Política
ERC negocia amb l'Estat un marge de despesa de 500 milions més per a Catalunya
-
Política
El Consell de Política Fiscal i Financera per aprovar el nou finançament serà el 29 de juliol
-
Política
Carmen Cabezas desvincula Argimon del retard en les vacunes dels policies espanyols
-
Política
Junts crida a aprofitar l'«oportunitat històrica» de tenir el concert econòmic
-
Política
Nova petició de Junqueras a Sánchez: més marge de despesa per a Catalunya
