[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9hopt9gI5kM[/youtube]
L’eurodiputat de Junts, Toni Comín, i l’eurodiputada d’ERC, Diana Riba, han reivindicat aquest dilluns l’ús del català a les institucions de la Unió Europea en una sessió de la comissió de Peticions del Parlament Europeu que debatia una queixa contra el model de la immersió lingüística a Catalunya.
Tots dos han intervingut en català per lamentar que no es pugui utilitzar oficialment a Brussel·les. La presidenta del comitè de Peticions, la popular Dolors Montserrat (PP), els hi ha recordat que no estaven sent traduïts. “En aquest parlament només hi ha 24 llengües oficials”, ha dit Montserrat, interrompent la seva intervenció.
Toni Comín i Diana Riba parlen català a l'Eurocambra i Dolors Montserrat els interromp
La representant del PP i presidenta del comitè de Peticions de l'Eurocambra avisa als eurodiputats d'ERC i Junts que no tenen traducció: "Hi ha 24 llengües oficials"
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de febrer de 2022 a les 17:34
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
