El president de la Generalitat s'ha expressat en aquest sentit via Twitter vuit dies abans que acabi el termini per acordar una investidura i es convoquin automàticament eleccions, i després de diverses declaracions de dirigents d'ERC on aposten per facilitar que Sánchez repeteixi a la presidència i evitar així uns nous comicis.L’única manera de trencar el règim del 78 no és pas apuntalant els partits del règim de 78 sinó confrontant-s’hi democràticament.
— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) September 15, 2019
Torra creu que «l'única manera de trencar el règim del 78» és «confrontar» els seus partits
El president de la Generalitat insisteix en el 'no' a la investidura de Sánchez vuit dies abans del termini per a la convocatòria d'eleccions
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2019 a les 16:25
El president de la Generalitat, Quim Torra, ha insistit que l'única manera de "trencar el règim del 78" no és "apuntalar els partits del règim del 78", en referència a una possible investidura del socialista Pedro Sánchez que facilitaria el seu govern, sinó que considera que el que cal és "confrontar-s'hi democràticament".
Et pot interessar
-
Política L'espanyolisme s'activa per protegir els comerços que no atenen en català
-
Política Aliança Catalana fitxa un periodista històric de TV3 com a cap de premsa
-
Política El foc no remet mentre s'extrema l'esbroncada política
-
Política El PP acusa Sánchez d'«agenollar-se» davant ERC i Junts per la condonació del deute
-
Política El Parlament no enganya: PP i Vox, cada cop més junts en immigració i seguretat
-
Política Junqueras desvincula la condonació del deute de la negociació pressupostària: «No té absolutament res a veure»