El president de la Generalitat s'ha expressat en aquest sentit via Twitter vuit dies abans que acabi el termini per acordar una investidura i es convoquin automàticament eleccions, i després de diverses declaracions de dirigents d'ERC on aposten per facilitar que Sánchez repeteixi a la presidència i evitar així uns nous comicis.L’única manera de trencar el règim del 78 no és pas apuntalant els partits del règim de 78 sinó confrontant-s’hi democràticament.
— Quim Torra i Pla (@QuimTorraiPla) September 15, 2019
Torra creu que «l'única manera de trencar el règim del 78» és «confrontar» els seus partits
El president de la Generalitat insisteix en el 'no' a la investidura de Sánchez vuit dies abans del termini per a la convocatòria d'eleccions
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de setembre de 2019 a les 16:25
El president de la Generalitat, Quim Torra, ha insistit que l'única manera de "trencar el règim del 78" no és "apuntalar els partits del règim del 78", en referència a una possible investidura del socialista Pedro Sánchez que facilitaria el seu govern, sinó que considera que el que cal és "confrontar-s'hi democràticament".
Et pot interessar
-
Política «Ni hem de girar full ni s'ha de normalitzar res»
-
Política Deu frases íntimes de l'entrevista de Salvador Illa a Col·lapse
-
Política Així serà el nou «escut de ciberseguretat» català per protegir-se de l'amenaça global
-
Política Santos Cerdán trenca el silenci: entregarà l'acta de diputat i calma el PSOE
-
Política D'Alhora a Dempeus: els fills del malestar independentista miren de treure el cap
-
Política Raül Romeva i la malversació de Schrödinger