Les campanyes a les eleccions generals i a les municipals s'entrellacen en els diversos actes que es convoquen als municipis. Aquest dimecres al vespre el president de la Generalitat, Quim Torra, ha estat a Vilanova i la Geltrú per presentar la candidatura de Junts per Catalunya a la capital del Garraf. En el seu discurs, Torra ha destacat la importància de presentar-se a les generals i a les municipals amb les mateixes sigles, i ha afirmat que "Junts per Catalunya representa el millor que ha fet aquest país els últims anys. Representem l'esperit de l'1 d'octubre".
En aquesta línia, el president català ha volgut respondre a Pedro Sánchez dient que, davant del seu "no a tot", ell diu "sí a l'autodeterminació, sí al referèndum i sí a la independència", i respecte al tripartit de dretes, ha reblat, "la llengua no es toca. Tv3 no es toca".
Torra ha intervingut en un acte que ha omplert l'auditori de l'edifici Neàpolis en el que es presentava la candidatura de Junts per Catalunya a Vilanova i la Geltrú. L'alcaldessa del municipi, exdiputada al Parlament i expresidenta de l'AMI, Neus Lloveras, passa el testimoni així a Blanca Albà, que concorrerà a les municipals amb una llista totalment renovada.
Durant la presentació també s'ha projectat un missatge de Carles Puigdemont, que ha destacat la importància de guanyar els municipis "perquè la política i la República s'han de construir de baix cap a dalt".
Torra reivindica l'esperit de l'1-O i planta cara a Rivera i Casado: «TV3 no es toca»
Política
El president de la Generalitat fa campanya a Vilanova i la Geltrú i presenta la candidatura a les municipals de Blanca Albà, que substitueix a l'expresidenta de l'AMI, Neus Lloveras, al capdavant de la formació local
ARA A PORTADA
-
Societat Niubó es carrega la número dos d'Educació pel fracàs de PISA a les portes del nou curs Gerard Mira
-
Societat Més atenció a la diversitat i reforços per a les direccions: les novetats del retorn a l'escola Gerard Mira
-
Política Sánchez descarta la participació del Marroc en la crisi de Ceuta i n'elogia la «cooperació» Oriol March
-
-
Política Junqueras exigeix a Sánchez que actuï a Ceuta i avisa: «Catalunya no pot acollir infinitament» Gerard Mira | Marc Orts i Cussó
Publicat el
10 d’abril de 2019 a
les 21:25
Et pot interessar
-
Política
ERC avisa que la destitució de la secretària general d'Educació no resol el problema: «El repte és més profund»
-
Política
Catalunya davant l’ampliació de la Unió Europea
-
Política
Ceuta: invasió, crisi humanitària o supremacisme?
-
Política
El govern espanyol activa un pla d'emergència de 165 milions per a Ceuta
-
Política
Junqueras diu a Illa que hi ha decisions a Educació que es poden prendre «demà mateix»: «Només cal voluntat política»
-
Política Collboni inicia aquest diumenge una missió institucional per Bòsnia, Polònia i Ucraïna
