Carles Puigdemont, alcalde de Girona, ha estat escollit per unanimitat nou president de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) –en substitució de Josep Maria Vila d'Abadal- en l'assemblea general que s'ha celebrat al Centre Cultural Municipal de Valls.
La comissió executiva (formada per president, vicepresidents, secretari, tresorer i vocals) i el consell directiu (que està format per un alcalde o alcaldessa de cadascuna de les comarques catalanes) s'han renovat. Puigdemont, com ja s'havia apuntat a la darrera reunió de l'executiva a Vidrà, tindrà com a vicepresident, i home fort, l'alcalde de Montblanc, el republicà Josep Andreu.
A banda de Puigdemont i Andreu, la resta de vicepresidents són Ferran Bel, alcalde de Tortosa; Montserrat Fornells, alcaldessa de Vilanova de l’Aguda; Josep M. Corominas, alcalde d’Olot; Miquel Buch, alcalde de Premià de Mar, i Jordi Solé, alcalde de Caldes de Montbui. El secretari és Joan Rabasseda, alcalde d’Arenys de Munt mentre que el tresorer és Josep Maria Cervera, alcalde d’El Port de la Selva (Alt Empordà).
La llista de vocals està formada per Neus Lloveras, alcaldessa de Vilanova i la Geltrú; Mireia Solsona, alcaldessa de Matadepera; Jordi Munell, alcalde de Ripoll; Marc Mur, alcalde de Flix; David Saldoni, alcalde de Sallent; Eudald Calvo, alcalde d’Argentona; Lluís Guinó, alcalde de Besalú; Andreu Francisco, alcalde d’Alella; Mercè Esteve, alcaldessa de Begues; Ramon Roqué, alcalde de Sant Joan de les Abadesses; Jordi Gaseni, alcalde de l’Ametlla de Mar; Elisabet Ferreres, alcaldessa de Montesquiu; Fèlix Alonso, alcalde d’Altafulla i Carme Freixa, alcaldessa de Vallfogona de Ripollès. Hi ha representats de CDC, ERC, la CUP, EUiA, MES i Demòcrates de Catalunya.
Tots els alcaldes i alcaldesses de la nova executiva de l'Associació de Municipis per la Independència (AMI)
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2015 a les 17:16
Et pot interessar
-
Política
Petició inesperada de Javier Cercas a Pedro Sánchez: «Desclassifiqui tot el que hi hagi del 23-F»
-
Política
El Parlament pressiona perquè l'Estat publiqui les balances fiscals
-
Política
El PP exigeix a Sánchez demani perdó i convoqui eleccions després de la condemna al fiscal general
-
Política
La defensa de Pujol demana que no sigui jutjat a l'Audiència Nacional pel seu estat de salut
-
Política
El PSC es compromet a regular la compra especulativa d'habitatge
-
Política
Franco va morir el dia 19 de novembre i no el 20, segons dos metges que van tractar-lo
