Traspàs entre «honorables amics» a Cultura

Mascarell rep de Tresserres el relleu que va rebre del propi Mascarell ara fa quatre anys

Publicat el 29 de desembre de 2010 a les 19:29
Un moment del més que cordial traspàs. Foto: ACN

Un pen-drive ha estat el testimoni. Poc més de quatre anys després, Joan Manuel Tresserras i Ferran Mascarell han tornat a protagonitzar un intercanvi de carteres al capdavant de la conselleria de Cultura, amb el mateix llapis de memòria que el socialista va donar al republicà.


A diferència de l'anterior, però, aquest dimecres Tresserras ha estat qui s'ha acomiadat de la conselleria que ha liderat els últims quatre anys i li ha cedit el llapis de memòria amb la feina feta a Mascarell. El nou titular de Cultura ha afirmat que comparteix amb Tresserras "aspectes de fons" i que s'obre un període de "continuïtat".
 

Per la seva banda, Tresserras ha afirmat que amb el nou conseller la cultura catalana està "en les millors mans possibles" per "l'expertesa" i el "coneixement provat i demostrat" per Mascarell. Fair-play, més que cordialitat i una sentida dedicatòria entre tots dos que s'han titllat "d'honorables amics". Tresserras ha estat envoltat de tot el seu equip i Mascarell ha presentat en societat al seu número dos, Xavier Solà, com a nou secretari general.