Un informe que ha elaborat Metroscopia per al diari El País augura un triple empat entre PP, PSOE i Ciutadans, confirmant així l’assalt d’Albert Rivera a la primera línia de la política espanyola. A l’altra cara de la moneda hi ha Podem, que si bé uns mesos enrere se situava com una força capaç de competir amb el bipartidisme de PP i PSOE, ara queda despenjat de la pugna per ocupar La Moncloa.
El treball de camp de l’informe es va fer entre els dies 23 i 25 de novembre i es van elaborar un total de 1.200 entrevistes, que permeten fet una fotografia de com està la intenció directa de vot a poc menys d’un mes de les eleccions espanyoles. L’estudi confirmaria el trencament del bipartidisme que ha imperat a Espanya des de 1982 i que ha propiciat una alternança d'executius entre PP i PSOE, fet que obligaria, ara més que mai, a teixir aliances de manera forçada per assegurar el govern de l’Estat.
Triple empat entre PP, PSOE i Ciutadans de cara al 20-D, segons «El País»
Política
L’informe elaborat per Metroscopia confirma la irrupció amb força del partit d'Albert Rivera | Situa Podem lluny del grup dels vencedors
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2015 a
les 21:13
Et pot interessar
-
Política
El CNI admet que va espiar David Fernández i Carles Riera amb Pegasus
-
Política
El veredicte definitiu de l'amnistia: Europa asfaltarà el retorn de Puigdemont?
-
Política
Repicar i anar a la processó
-
Política El govern francès i Sánchez critiquen el comentari de Rajoy sobre la selecció francesa de futbol
-
Política
Què ha de decidir exactament el TJUE sobre l'amnistia?
-
Política
Trump i el capitalisme dels tramposos
