Soldats russos han obert foc durant la presa d'un punt militar ucraïnès a Crimea sense provocar ferits, segons informa l'agència Interfax, que cita el comandant de la base. A més, forces prorruses han pres l'Hospital Militar de Simferòpol, capital de la República Autònoma de Crimea, segons informa el gabinet de premsa del Ministeri de Defensa ucraïnès i recull l'agència de notícies Ukrinform.
Els metges d'aquest centre han deixat d'atendre els pacients greus ingressats a l'hospital després que "uns vint violents de les autodenominades Autodefenses Populars Crimees han assaltat les instal·lacions de l'Hospital Militar de Simferòpol", segons el ministeri ucraïnès. "Homes no identificats han tret al responsable de l'hospital militar i no li permeten tornar al seu lloc de treball. El comandament i tot el personal mèdic està retingut a les instal·lacions", afegeixen les mateixes fonts.
Tropes russes obren foc a Crimea
L'incident ha tingut lloc durant la presa d'un punt militar ucraïnès
ARA A PORTADA
-
Què està passant al PP català? Decapitació a Tarragona i malestar al territori Pep Martí i Vallverdú
-
-
L'alemany Merz, fred amb l'oficialitat del català a Europa: «Entenc l’interès, però ja veurem com es resol» Redacció
-
-
Junts du al Congrés la proposta d'enduriment dels permisos de paternitat per als temporers migrants Redacció
Publicat el 10 de març de 2014 a les 16:50
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El Suprem manté Santos Cerdán a la presó pel risc de destrucció de proves
-
Política Aena deixa el «gruix» de les inversions al Prat per a més enllà de 2031
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?