L'alcalde de Serranillos del Valle (Madrid), Antonio Sánchez, un dels detinguts a la operació Púnica contra la corrupció, anava de número 22 de la llista de Ciutadans a les passades eleccions europees. Sánchez és membre d'un partit independent i, segons s'ha afanyat a comunicar C's, "ni és afiliat ni té relació amb el partit", ja que anava a la llista, -encapçalada per Javier Nart i Juan Carlos Girauta- com a "independent". El partit unionista ha assenyalat que la presència del detingut a la llista "va venir derivada de la relació de col·laboració en l'àmbit de partits independents de la serra de Madrid".
"Respectant la presumpció d'innocència, en el cas que Antonio Sánchez resultés imputat, C's no podria prendre cap mesura disciplinària ja que que l'alcalde no és afiliat del partit", ha volgut matisar el partit que lidera Albert Rivera.
Per últim, Ciutadans ha assegurat que "celebra que s'investigui i que surtin a la llum tots els casos de corrupció política i també recorda que, d'acord amb els seus estatuts, qualsevol imputat per aquesta causa no podrà formar part de les llistes de C's i, en cas d'ocupar un càrrec públic, haurà d'abandonar-lo de forma immediata".
Un detingut en l'operació Púnica va anar a la llista europea de C's
Política
Ciutadans s'afanya a assenyalar que l'alcalde de Serranillos del Valle "ni és afiliat ni té relació amb el partit"
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’octubre de 2014 a
les 18:14
Et pot interessar
-
Política
Junqueras fa una crida a «construir grans consensos» amb motiu del novè aniversari de l'1-O
-
Política
Urquinaona recupera l'esperit postsentència en el novè aniversari de l'1-O
-
Política
El Parlament condemna l'actuació policial contra aficionats del Barça i l'Europa per portar estelades
-
Política
El Parlament aprova «posar fi al bilingüïsme per defecte» a l'administració
-
Política
El Parlament tomba la reprovació de Junts i revalida la confiança en Illa
-
Política
La policia espanyola tanca files i al·lega «perill extrem» en el judici de Roger Español
