Una persona ha quedat ferida de gravetat aquest dissabte al matí quan el vehicle en què circulava ha sortit de via i ha bolcat. Segons el Servei Català de Trànsit, el sinistre ha passat quan faltaven pocs minuts per dos quarts de dotze del migdia a la N-260, a l'altura de Prullans (Cerdanya), concretament al quilòmetre 203 en sentit Bellver de Cerdanya.
Com a conseqüència de la topada, un dels dos ocupants del vehicle ha quedat atrapat entre la ferralla i ha hagut de ser excarcerat pels Bombers de la Generalitat. Un cop alliberat, ha estat traslladat a l'Hospital de Manresa en un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) en estat greu.
Un ferit greu en un accident de trànsit a la Cerdanya
El sinistre s'ha registrat a la N-260, al seu pas per Trullans
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2014 a les 15:29
Et pot interessar
-
Política El PP celebra el nou ajornament en l’oficialitat del català: «Europa no paga xantatges»
-
Política Collboni envia una carta a 31 alcaldes europeus per demanar-los el suport amb l'oficialitat del català a la UE
-
Política Espanya persisteix per fer caure el mur contra l'oficialitat del català a Europa
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena