Un grup anònim format per presumptes membres de CDC ha creat el web "Convergents amb seny" per mostrar el seu desacord "amb el camí pel qual ens està portant el president de la Generalitat, Artur Mas".
En el manifest que es pot llegir a la seva pàgina, es mostren contraris a la independència de Catalunya i asseguren sentir-se "abandonats" pel partit. Tampoc estan d'acord en el fet que CDC s'hagi avingut a formar part d'una llista unitària "amb personalitats d'ideologia extremista" ni amb què "Raül Romeva ens representi".
El grup assegura que "Catalunya i CDC no es mereixen decisions sense cap ni peus" i lamenta no haver estat consultat per la formació.
Un grup anònim de presumptes membres de CDC, en contra de Mas
El web "Convergents amb seny" és la seva plataforma de difusió
ARA A PORTADA
Publicat el
26 d’agost de 2015 a
les 18:23
Et pot interessar
-
Política
Els convergents no han marxat mai
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política El jutge Peinado cita Begoña Gómez dimecres perquè lliuri el passaport
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
