Marc Arranz i Pujol havia de ser un dels extres de Joc de Trons a Girona, on aquest setembre es roda la nova temporada. Finalment, però, s'ha quedat fora de la sèrie: l'empresa encarregada de la selecció de personal, Modexpor Internacional, s'ha negat a canviar-li el torn dels dies d'assaig perquè pogués assistir a la Diada, segons ha explicat a Nació Digital.
Arranz relata que un treballador de l'empresa el va trucar dimarts per dir-li que havia estat seleccionat com a extra Joc de Trons i que els assajos serien els dies 10, 11 i 12 de setembre. Arranz li va comunicar que el dia 11 no podria anar-hi -està inscrit a la Via Lliure-. "Dijous vine a fer les proves de vestuari i ho solucionem, no hi haurà problema", va ser la resposta de l'empleat, segons Arranz, que afegeix que li van explicar que hi havia més d'un torn d'assaig.
"Tal com m'havien dit vaig anar a fer les proves i després de passar diversos controls, i quan ja estava a punt de signar els contractes, vaig veure a la meva targeta de registre que no m'havien modificat els dies d'assaig, així que vaig tornar a sol·licitar un canvi". Arranz assegura que l'empleada que el va atendre no li va posar cap trava.
L'actitud amable de la noia va canviar, però, quan un altre seleccionat per fer d'extra, i que també estava fent les proves de vestuari, li va demanar canviar de torn i li va detallar que era per assistir a la Via Lliure. "Si es para asistir a la mierda de Diada no te lo voy a cambiar", aquesta va ser la resposta de la treballadora, que tot seguit li va demanar a Arranz: ¿Tú también quieres ir? Pues tampoco hay cambio".
Després d'aquesta contundent contestació, Arranz va dialogar amb ella i el seu cap vint minuts per intentar "fer-los entrar en raó", però no ho va aconseguir. "Em van fer fora com si fos un borratxo que fes nosa. No em van tractar gens bé", descriu el jove.
Nació Digital s'ha posat en contacte amb Modexpor Internacional. No han volgut fer declaracions sobre aquesta qüestió.
Un jove es queda sense fer d'extra a «Joc de Trons» per demanar assistir a la Via Lliure
Marc Arranz va demanar un canvi de torn en els assajos perquè un dels dies coincidia amb l'Onze de Setembre | "Si es para ir a la mierda de Diada no te lo voy a cambiar", li va etzibar l'empleada de l'empresa que s'encarrega de selecció de personal
ARA A PORTADA
-
La conferència de presidents, un camp de batalla que certifica la poca cultura federal de l'Estat Bernat Surroca Albet
-
El PP portarà a la conferència de presidents una esmena a la totalitat contra el «cupo independentista» Redacció
-
-
El Govern recula: les faltes d'ortografia penalitzaran a la Selectivitat més enllà de les llengües Redacció
-
Publicat el 01 de setembre de 2015 a les 17:25
Et pot interessar
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell
-
Política Ayuso encén la conferència de presidents i amenaça de marxar si es parla en català
-
Política Leire Díez, sobre l'operació Catalunya: «No hi ha prou causes obertes amb la informació existent»