El jutjat de Primera Instància 36 de Madrid ha acordat aquest dilluns l'embargament del sou i altres ingressos que rebi del Congrés dels Diputats el portaveu de Vox a la cambra baixa, Iván Espinosa de los Monteros.
L'ordre signada el 21 de març busca compensar el constructor que va fer les obres de rehabilitació al seu xalet de cinc plantes a Chamartín, a Madrid, a qui Espinosa de los Monteros deu 63.183 euros. El dirigent de Vox va ser condemnat pel Suprem per frau als creditors per haver portat una de les seves empreses a un concurs de creditors per poder declarar la seva insolvència i no pagar.
La sala entenia que la hi havia "una mancança manifesta de fonament" en el recurs del membre del partit d'extrema dreta. Aquest mateix dilluns, Espinosa de los Monteros ha reaccionat a la inadmissió del seu recurs: "Ho acato i pago", ha dit en un fil de Twitter en el qual justifica que ha sol·licitat una carta de pagament tant a Hisenda com a la Seguretat Social però que de moment no ha obtingut resposta. "És com si no volguessin cobrar", afegeix.
Un jutjat embarga el sou del portaveu de Vox al Congrés per morós
El magistrat li retira els diners perquè pagui el deute amb el constructor que va fer obres al seu xalet de Chamartín
ARA A PORTADA
-
El control català de la Zona Franca: un pas estratègic condicionat pel fangar de Madrid Lluís Girona Boffi
-
Els nous pressupostos preveuen 4.693 milions d'euros més de despesa fins al 2030 Bernat Surroca Albet
-
Un compte conjunt de Zapatero i la seva dona va rebre un milió i mig d'euros entre el 2020 i el 2025 Redacció
-
Publicat el
28 de març de 2022 a
les 16:46
Et pot interessar
-
Política
El Leviatan devora els seus creadors
-
Política Junts demana que el B1 de català sigui un requisit pel personal dels busos interurbans
-
Política
Junts aposta per Shakira i qüestiona al govern espanyol els «abusos d'Hisenda»
-
Política
Hora de complir
-
Política
Una empresa de l'entorn de Zapatero va pactar una comissió del 3% per la construcció del Hard Rock
-
Política La «prioritat nacional» de Vox només aconsegueix el suport del PP i l'abstenció d'Aliança al Parlament
