Un magistral gol de Messi classifica el Barça contra l'Athletic de Bilbao (3-1)

Luis Suárez i Neymar han avançat els blaugrana però Saborit ha empatat l'eliminatòria | Un llançament magistral de l'argentí ha donat l'avantatge i la classificació per als quarts de final de la Copa del Rei

Publicat el 11 de gener de 2017 a les 22:05
El Barça serà als quarts de final de la Copa del Rei. L'equip de Luis Enrique, tot i patir molt, ha aconseguit superar l'Athletic de Bilbao en els vuitens de final de la competició. Els dos gols de Luis Suárez i Neymar han estat contrarestats per Saborit, que empatava l'eliminatòria per 2 a 1. Però ha tornat a aparèixer Messi, amb un excel·lent llançament de falta que ha superat Iraizoz i ha provocat que el Barça sigui a la següent eliminatòria.

El Barça no ha estat fi durant la primera part davant d'un Bilbao molt intens. Al Barça li ha costat al principi entrar, però els homes de Luis Enrique, a mesura que han passat el minuts, ha aconseguit el domini de la possessió i ha arribat amb una mica més de claredat.

Fins al minut 36, quan una recuperació d'Iniesta ha estat l'inici del primer gol, que ha arribat gràcies a una meravellosa centrada de Neymar que Luis Suárez ha rematat al fons de la xarxa d'Iraizoz. Amb l'1 a 0 al marcador ha acabat la primera meitat.

La segona ha començat de la millor manera. Una internada de Neymar per la banda, ha provocat que li fessin penal. El mateix brasiler ha estat l'encarregat de transformar-lo i posar el 2-0 al marcador. Ha durat poc, però, l'alegria a la parròquia blaugrana, amb una bona rematada de cap de Saborit.

L'eliminatòria quedava empatada. Els homes de Luis Enrique, però, no han fet una passa enrere. Al contrari. Neymar, Jordi Alba, Iniesta o Luis Suarez han tingut bones aproximacions, sense èxit. Fins que ha arribat Messi. Una falta a la frontal de l'àrea bona per un dretà, l'ha acabat xutant ell magistralment a la base del pal del porter per fer el 3 a 1.

El partit s'ha anat encallant i, tot i que el Barça ha gaudit de bones ocasions gràcies a Luis Suárez o Denis Suárez, no han pogut acabar de concretar el 4 a 1 que hauria deixat enllestida l'eliminatòria. Tot amb tot, els quarts de final de la Copa se celebraran les propers dues setmanes de gener.