Ball de manifests aquest diumenge arran de la governabilitat a la ciutat de Barcelona. Després d'un document de personalitats polítiques, socials i civils per a donar suport a un possible pacte entre Ernest Maragall i Ada Colau, arriba ara un altre manifest on reclama un tripartit entre Colau, el mateix Maragall i Jaume Collboni.
"Per un govern d'esquerres a Barcelona" és el títol del document que es pot trobar en aquesta web. Dividit en tres punts, els signants reclamen principalment "respondre a la majoria d'esquerres expressades pels ciutadans" de la capital catalana i "trobar una sortida dialogada i acordada a la qüestió catalana", entre d'altres qüestions.
Persones de l'àmbit polític, de la cultura, del món acadèmic i diversos cercles són alguns dels signants. Entre ells hi trobem els directors de cinema Carla Simón, Elena Trapé i Cesc Gay, el catedràtic de dret constitucional Javier Perez Royo, l'ex-secretari general de CCOO, Joan Carles Gallego, l'actor Antonio de la Torre o el periodista Guillem Martínez, entre d'altres.
Un manifest de personalitats afins als comuns reclama un tripartit entre Colau, Maragall i Collboni
Política
Reclamen respondre "a la majoria d'esquerres expressada pels ciutadans" i trobar "una sortida dialogada i acordada a la qüestió catalana"
ARA A PORTADA
-
-
Política El govern espanyol apuja el to contra el Marroc i demana que investigui la crisi a Ceuta Bernat Surroca Albet
-
Política La Fiscalia Anticorrupció investiga irregularitats en ajuts de la DGAIA per a joves extutelats Marc Orts i Cussó
-
Societat El camí cap a la simplificació de 210 tràmits: cinc gestions que ja són més senzilles Lluís Girona Boffi
-
Política Junts s'incorpora al Partit Demòcrata Europeu per reconnectar amb la família liberal Lluís Girona Boffi
Publicat el
02 de juny de 2019 a
les 18:59
Et pot interessar
-
Política
Eusebi Campdepadrós, exsecretari de la mesa del Parlament, deixa Junts després de ser amnistiat
-
Política
Von der Leyen defensa «enfortir» les fronteres en els punts crítics després de la crisi de Ceuta
-
Política
L'Audiència Nacional vol saber si l'entrada de migrants a Ceuta va ser una «acció concertada»
-
Política
Malestar al govern espanyol per la reacció europea a la crisi de Ceuta: «No han estat a l'altura»
-
Política
Les famílies, dic de contenció davant dels embats del PP i Vox a la llengua als Països Catalans
-
Política
Operació per blindar la pluralitat del Congrés abans de la tempesta ultra
