Finalment, la Creu Roja ha aixecat la prohibició de bany a les platges de l'Escala (Alt Empordà) on aquesta tarda onejava la bandera vermella per la suposada presència d'un tauró tipus tintorera. L'alerta l'ha donat una banyista en notar que alguna cosa l'havia fregat dins l'aigua. Ràpidament a la platja s'ha estès el rumor que hi havia un tauró prop de la sorra.
L'alcalde, Estanis Puig, atribueix el rumor al "nerviosisme" del moment i ha assegurat que cap de les persones que inicialment deien haver vist l'animal no han pogut finalment confirmar-ne la presència. L'informe mèdic del banyista descarta que hagi estat víctima d'una mossegada d'algun animal.
ARA A PORTADA
-
Pisos, IRPF i l'ombra del referèndum: les opcions d'Illa per calmar el Parlament i salvar Sánchez Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
L'1x1 de l'oposició d'Illa: entre l'exigència dels socis i la xenofòbia ultra O. March / B. Surroca / Ll. Girona
-
Sacsejada d'ERC i els Comuns a Illa perquè acceleri en finançament i habitatge: «Se li acaba el temps» Lluís Girona Boffi | Bernat Surroca Albet
-
Junts posa en mans d'Illa el futur de la legislatura a Madrid: «Així no es pot continuar» Oriol March
-
Publicat el 09 de juliol de 2013 a les 20:29
Et pot interessar
-
Política El govern espanyol i Podem pacten prioritzar els compromisos ambientals en l’ampliació del Prat
-
Política L’embargament d’armes a Israel ressuscita la majoria de la investidura
-
Política Podem cedeix i convalida el decret del govern espanyol d'embargament d'armes a Israel
-
Política El Tribunal Constitucional torna a avalar el gruix de la llei d’amnistia
-
Política Alvise Pérez, a judici per assetjar els excompanys de S'ha Acabat la Festa
-
Política «Ànims, Alberto»: Sánchez se'n riu de Feijóo en la sessió de control al Congrés