La Marea Blanca de Ponent i Pirineus ha acompanyat aquest dimarts a l'Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida una pacient que ha presentat una reclamació en què denuncia que des de fa tres anys demana hora per una revisió periòdica de la intervenció quirúrgica a la qual va ser sotmesa.
La dona explica que li van recomanar fer-se revisions periòdiques després d'extreure-li un ovari i la meitat de la matriu l'any 2011. Tot i això, assegura que ho ha sol·licitat fins en sis ocasions entre 2013 i 2016, peticions que li han estat sistemàticament rebutjades. En la darrera, "va ser convidada a sol·licitar assistència a la sanitat privada", segons ha difós lla Marea Blanca.
Aquest col·lectiu emplaça els usuaris de la sanitat pública a fer reclamacions acompanyats, "tot fent valer el seu dret a ser atesos en un temps adequat i estar informats sobre la seva situació i temps prudencial d'atenció".
Una dona denuncia tres anys d'espera per una revisió a l'Arnau de Vilanova
La pacient ha presentat una reclamació després d'haver demanat hora sis vegades a l'hospital de Lleida
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern prioritza blindar les inversions del Prat abans d'abordar la gestió catalana que reclama ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 01 de març de 2016 a les 18:25
Et pot interessar
-
Política El Govern presentarà una nova estratègia per ampliar la presència catalana a Amèrica Llatina
-
Política Carlos Mazón atia l'anticatalanisme a les portes del primer aniversari de la dana
-
Política El PSOE rebaixa l'acord amb Junts sobre la immigració i acusa el PP de bloquejar: «Hi voten en contra perquè estan a l'oposició»
-
Política El PSC, ERC, els Comuns i la CUP condemnen el genocidi a Gaza i donen suport a la Flotilla
-
Política La CUP defensa el traspàs d'immigració a Catalunya davant «l'estructura racista» de l'Estat
-
Política La Moncloa aprova l'embargament d'armes a Israel amb una excepció i pendent del Congrés