Nova polèmica entorn a Marisol Moreno, la regidora de Guanyar Alacant coneguda com “la Roja”. L'edil, que recentment va ser condemnada per injúries al rei, va assegurar aquest divendres a la comissió de Presidència del consistori que les juntes de govern del PP se celebraven en un prostíbul, segons recull El País.
Moreno, que milita a Esquerra Unida del País Valencià, va afirmar que les reunions se celebraven al d'Angelo, la casa de barrets més coneguda de la capital de l'Alacantí on es va gravar la quarta part de Torrente. L'alcalde socialista, tan bon punt va ser informat de les paraules de la regidora de Guanyar, va expressar la seva “condemna més contundent” i va trucar al portaveu popular per “expressar-li la seva solidaritat”. Moreno forma part de l'actual equip de govern que aplega el PSPV-PSOE i Guanyar Alacant i que els darrers dies ha estat a punt de trencar-se per altres qüestions.
L'edil va ser condemnada el passat 25 de gener per part d'un jutge de l'Audiència Nacional espanyola després de qualificar el rei Joan Carles I de “fill de puta” i a tota la família reial de “ganduls, borratxos i assassins”.
Una regidora d'Alacant assegura que el govern del PP es reunia en un prostíbul
Marisol Moreno, de Guanyar Alacant, ja va ser condemnada recentment per injúries al rei
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 20 de febrer de 2016 a les 19:50
Et pot interessar
-
Política El Parlament denuncia la desinversió de l'Estat en infraestructures i els socis d'Illa critiquen l'ampliació del Prat
-
Política La progressista Ana Ferrer s'aparta de la cursa per la presidència de la sala penal del Suprem i deixa via lliure al candidat conservador
-
Política Puigdemont demana al TC que suspengui l'ordre de detenció de Llarena
-
Política Tercer expedient del dia: Brussel·les avisa Espanya per no actualitzar la llei contra el blanqueig i la reducció de l'IVA
-
Política Laia Estrada estripa una foto de Felip VI al Parlament
-
Política El Parlament vol que els professionals sanitaris tinguin el B2 de català al cap d'un any de treballar