L'embús en la canalització d'una séquia ha provocat aquest dissabte la inundació d'una part del cementiri municipal de la ciutat de Lleida.
La séquia, situada a l'exterior de la instal·lació, pateix embussos des de les últimes obres fetes a la zona, segons han explicat fonts municipals.
Aquest dissabte el succés ha provocat que s'acumulessin fins a 10 centímetres d'aigua en dos departaments del cementiri i a l'exterior, tot i que no ha arribat a tocar els nínxols. Això ha fet que els fets hagin estat considerats de caracter lleu per l'Ajuntament de Lleida.
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2011 a
les 15:16
Et pot interessar
-
Política
Les llavors sota les cendres
-
Política
Junqueras avisa del risc de convertir Catalunya en un «búnquer cada cop més petit i aïllat»
-
Política Irene Montero es perfila com la candidata de Podem a les eleccions generals
-
Política Montilla aposta per acords «transversals» del catalanisme per reforçar la unitat de Catalunya
-
Política
Dimiteix un alt càrrec de la delegació del govern espanyol a Ceuta per la polèmica dels avisos del CNI
-
Política
Artur Mas, sobre l'extrema dreta: «Cal parlar amb ells; una altra cosa és arribar a acords»
