Apunt previ: L'enquesta del CEO que vaticina una victòria del 'No' en un referèndum independentista deixa tant en ridícul els que malparlaven de les precedents i ara aplaudeixen amb les orelles com els que feien just el contrari, salivaven amb les anteriors i ara ho deixen només en sondejos gens concloents.
Dit això, que ara l'unionisme estigui tan pagat del CEO té una derivada gens menyspreable, i és la constatació que, segons l'escenari, els defensors de la dependència de Catalunya donarien per bo un referèndum independentista. És bona cosa saber que, per comptes de carregar contra el CEO per demanar opinió a la ciutadania sobre un fet il·legal a parer de l'espanyolisme emparat en la santíssima Constitució, ara prefereixin fer-se seus els resultats, talment com van fer amb el procés participatiu, que no van deixar d'avalar-lo cada cop que van intentar ridiculitzar-lo.
Diuen que amb la sobirania de tots els espanyols no s'hi juga, que no hi ha res a negociar ni a dialogar, però en el moment en què un unionista es felicita per una victòria de l'espanyolisme en un eventual referèndum l'únic que demostra és la hipocresia del seu posicionament polític.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de desembre de 2014 a les 22:59
Et pot interessar
-
Política Salutació ràpida entre Illa i Ayuso: el president parlarà en català i la líder madrilenya ha amenaçat de marxar de la reunió si no es parla en castellà
-
Política Illa garanteix que parlarà en català a la conferència de presidents malgrat les amenaces d'Ayuso
-
Política La Nit Irla premia la tasca per la pau i pel català davant la «banalitat del mal»
-
Política La Sindicatura de Comptes s'enfronta als exalts càrrecs que critiquen l'informe sobre la DGAIA : «Son fets objectius»
-
Política El Parlament constitueix la comissió d'investigació del cas Pegasus, que presidirà la CUP
-
Política El Parlament demana al Govern d'Illa «contundència» per frenar l'opa del BBVA al Sabadell