[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SPUe1dEk3fc[/youtube]
El futur president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va haver de fer un discurs sent alcalde de Girona per la inauguració del I Congrés Bianual sobre Seguretat Jurídica i Democràcia a Iberoamèrica. Durant la seva breu xerrada (comença al minut 9 del vídeo) i amb la presència del llavors príncep Felip, va defensar el dret a decidir.
En un discurs íntegrament en català va defensar la importància i necessitat de "certa radicalitat democràtica" que "assegura jurídicament" als pobles que aspiren "al dret a poder decidir lliurement".
VÃDEO El dia que Carles Puigdemont va defensar el dret a decidir davant de Felip de Borbó
L'alcalde Girona va participar en la sessió inaugural del I Congrés Bianual sobre Seguretat Jurídica i Democràcia a Iberoamèrica amb un discurs íntegrament en català
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de gener de 2016 a les 17:53
Et pot interessar
-
Política L'error d'un diputat del PP permet que tiri endavant una proposta de Sumar per reformar l'acomiadament improcedent
-
Política El compromís d'Albiol amb el Pacte Nacional per la Llengua dura menys de 24 hores
-
Política Sánchez eleva el xoc amb Israel: la Fiscalia General de l’Estat investigarà el genocidi a Gaza
-
Política Qui s'hi juga més?
-
Política Illa defensa des de Madrid que «la majoria dels catalans» volen «mirar endavant»
-
Política Feijóo, atrapat per la pinça Sánchez-Ayuso