[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SPUe1dEk3fc[/youtube]
El futur president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va haver de fer un discurs sent alcalde de Girona per la inauguració del I Congrés Bianual sobre Seguretat Jurídica i Democràcia a Iberoamèrica. Durant la seva breu xerrada (comença al minut 9 del vídeo) i amb la presència del llavors príncep Felip, va defensar el dret a decidir.
En un discurs íntegrament en català va defensar la importància i necessitat de "certa radicalitat democràtica" que "assegura jurídicament" als pobles que aspiren "al dret a poder decidir lliurement".
VÃDEO El dia que Carles Puigdemont va defensar el dret a decidir davant de Felip de Borbó
L'alcalde Girona va participar en la sessió inaugural del I Congrés Bianual sobre Seguretat Jurídica i Democràcia a Iberoamèrica amb un discurs íntegrament en català
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2016 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Política
Aliança fa el salt a Barcelona preocupada per l'habitatge, però la culpa és dels de sempre
-
Política
Irídia denuncia Albiol a la Fiscalia per un presumpte delicte d'odi
-
Política
ERC i el BNG sincronitzen agendes davant la crisi política a l'Estat
-
Política
El relleu de Trias: ara sí que toca
-
Política
«La resposta de Puigdemont a la meva candidatura va ser absolutament positiva»
-
Política ERC assegura que la decisió del TEDH «no limita la defensa del català»
