[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SPUe1dEk3fc[/youtube]
El futur president de la Generalitat, Carles Puigdemont, va haver de fer un discurs sent alcalde de Girona per la inauguració del I Congrés Bianual sobre Seguretat Jurídica i Democràcia a Iberoamèrica. Durant la seva breu xerrada (comença al minut 9 del vídeo) i amb la presència del llavors príncep Felip, va defensar el dret a decidir.
En un discurs íntegrament en català va defensar la importància i necessitat de "certa radicalitat democràtica" que "assegura jurídicament" als pobles que aspiren "al dret a poder decidir lliurement".
VÃDEO El dia que Carles Puigdemont va defensar el dret a decidir davant de Felip de Borbó
Política
L'alcalde Girona va participar en la sessió inaugural del I Congrés Bianual sobre Seguretat Jurídica i Democràcia a Iberoamèrica amb un discurs íntegrament en català
ARA A PORTADA
-
Política Aliança no fa por a Vox i Sánchez ho té fet a Catalunya: la lletra petita del CEO Bernat Surroca Albet
-
-
Política La desfeta de Junts fa que Aliança ja lluiti pel segon lloc amb ERC, segons el CEO Lluís Girona Boffi
-
Societat El suport a la independència revifa: en el punt més alt des de la sentència del procés Lluís Girona Boffi
-
Societat La preocupació per la immigració i la inseguretat s'estanca molt per sota de l'habitatge Lluís Girona Boffi
Publicat el
09 de gener de 2016 a
les 17:53
Et pot interessar
-
Política
Revolucions comparades
-
Política
Amnistia Internacional denuncia la «inacció» de la Fiscalia davant del cas Pegasus
-
Política La Fiscalia recorre la retirada de passaport a Begoña Gómez i critica «l’escàs rigor» de Peinado
-
Política La CUP anuncia una «candidatura àmplia» per intentar tornar a l'Ajuntament de Barcelona
-
Política
Què n'esperem del CEO
-
Política
El Parlament acorda tramitar per la via ràpida la llei contra la compra especulativa d'habitatge
