[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VoXzTsKXY_8[/youtube]
Un Mario Conde molt excitat i vehement va voler passar pel damunt a l'aleshores diputat d'ERC i ara regidor de Barcelona Alfred Bosch per alliçonar-lo amb tota mena de detalls en la tesi que Catalunya no és una nació, que mai ha funcionat al marge d'Espanya, i que aquesta sí que fa un munt de segles que existeix.
El programa, emès per Intereconomía TV el maig de 2013 dins de l'espai El gato al agua, va consistir en un cara a cara en què Bosch va ser interromput cada moment per l'home que de defensor de la pàtria i d'empresari exemplar ha passat a ser un presidiari per motius de blanqueig de capitals prèviament robats al banc que gestionava.
VÃDEO El dia que Mario Conde va «explicar» a Alfred Bosch que la nació catalana mai no ha existit
En un debat a "El gato al agua" d'Intereconomia, l'empresari ara ingressat a la presó per blanqueig de capitals va defensar la pàtria espanyola amb gran vehemència i constants interrupcions al diputat republicà
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Política Detinguts dos menors acusats de filtrar a internet dades sensibles de Pedro Sánchez i dos ministres
-
Política El PSC valida l'acord Puigdemont-Sánchez però descarta un referèndum d'autodeterminació
-
Política Collboni arrenca el pols del pressupost 2026 amb uns comptes rècord i l'escepticisme de l'oposició
-
Política «Que vagin a avortar a una altra banda»: Ayuso es nega a fer el registre de metges objectors
-
Política El PSC votarà en contra de negociar el referèndum d'autodeterminació que demanava Junts
-
Política El permís per defunció s'ampliarà fins als 10 dies