[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VoXzTsKXY_8[/youtube]
Un Mario Conde molt excitat i vehement va voler passar pel damunt a l'aleshores diputat d'ERC i ara regidor de Barcelona Alfred Bosch per alliçonar-lo amb tota mena de detalls en la tesi que Catalunya no és una nació, que mai ha funcionat al marge d'Espanya, i que aquesta sí que fa un munt de segles que existeix.
El programa, emès per Intereconomía TV el maig de 2013 dins de l'espai El gato al agua, va consistir en un cara a cara en què Bosch va ser interromput cada moment per l'home que de defensor de la pàtria i d'empresari exemplar ha passat a ser un presidiari per motius de blanqueig de capitals prèviament robats al banc que gestionava.
VÃDEO El dia que Mario Conde va «explicar» a Alfred Bosch que la nació catalana mai no ha existit
En un debat a "El gato al agua" d'Intereconomia, l'empresari ara ingressat a la presó per blanqueig de capitals va defensar la pàtria espanyola amb gran vehemència i constants interrupcions al diputat republicà
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’abril de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Política El Suprem rebutja retransmetre en directe de la declaració de Santos Cerdán
-
Política Puigdemont afirma que l'amnistia és una conquesta perquè reverteix part de la repressió però avisa que és insuficient
-
Política ERC, Comuns i CUP demanen bloquejar un vaixell amb material per a armes israelianes
-
Política Collboni, sobre l'ampliació de l'aeroport: «Nosaltres mengem de ser una ciutat internacional»
-
Política Fre a l'arribada de les pistoles Taser a Barcelona: el PSC i el PP es queden sols
-
Política El Govern relega el Premi Guillem Agulló