[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=l_5VBj9_kH4[/youtube]
Aquesta tarda, el Congrés espanyol es torna a reunir per celebrar la segona votació de la investidura del candidat Pedro Sánchez, que va ser rebutjat per la cambra dimecres passat. Ara només li cal una majoria simple, és a dir, més vots favorables que no pas negatius. Però tot indica que el secretari general del PSOE toparà altre cop amb la realitat d’una majoria contrària. El debat –en aquest cas molt més ràpid- comença a les 18.30 i està previst que al cap d'una hora aproximadament se celebri la votació pròpiament dita.
Les darreres 48 hores han estat marcades per la pressió del PSOE a Podem per tal que voti el seu candidat. En aquest sentit a darrera hora han enviat un document amb 140 mesures sobre la base de l'acord amb Ciutadans. En l'escrit no es fa referència a la prohibició explícita d'una convocatòria de referèndum.
També es poden recuperar els vídeos de les sessions de dimarts i dimecres.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=gO9A2DUjUEI[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=7373YkS5D8I[/youtube]
ARA A PORTADA
-
Boscos Marc Prohom, cap de Climatologia del Meteocat: «Les projeccions de calor fetes fa 10-15 anys estan quedant curtes» Arnau Urgell i Vidal | Carlos Albaladejo
-
-
Política Snooker | Dos anys de Salvador Illa: unir i servir no era tan fàcil Ferran Casas i Manresa | Bernat Surroca Albet
-
Política Com s'ho haurà de fer Salvador Illa si el PP i Vox arriben a la Moncloa? Bernat Surroca Albet
Publicat el
04 de març de 2016 a
les 17:43
Et pot interessar
-
Política
«Avançar» de bracet d'Aliança
-
Política
Un jutjat de Madrid investiga la compra de l’àtic de luxe del govern d’Ayuso
-
Política
Les cues de palla a Ceuta
-
Política
Deixar el país enrere
-
Política
El repartiment de menors de Ceuta tensa l'aliança renovada de PP i Vox
-
Política
El Marroc reclama a Espanya el retorn dels menors no acompanyats que hi ha a l'Estat
