[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=shX8yrjsZ2w[/youtube]
Joan Manuel Serrat s'ha expressat sense embuts en una entrevista al canal Univisión: "No convé que Catalunya s'independitzi d'Espanya". El cantant ha insistit en què és partidari del dret a decidir, però que això no vol dir que també ho sigui de la secessió.
Segons Serrat, als governants tant de Catalunya com d'Espanya els "convé" mantenir viu el "conflicte": "La discussió diària s'alimenta al voltant d'aquest tema, mentrestant els altres assumptes van circulant com aigua subterrània", ha reflexionat.
VÃDEO Joan Manuel Serrat: «La independència de Catalunya no convé»
El cantant creu que els catalans tenen dret a decidir, però opina que la secessió no és la millor opció
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’octubre de 2015 a les 14:32
Et pot interessar
-
Política
Traspàs de Rodalies: empresa a punt i l'R1 pendent dels diners i els canvis legals
-
Política
Urtasun avisa Sánchez que és «molt difícil» que la legislatura continuï sense una «transformació completa» al seu govern
-
Política
L'Audiència Nacional deixa en llibertat Leire Díez
-
Política
Junqueras exigeix al PSOE «compromisos ferms» contra la corrupció i l’assetjament
-
Política
El malestar de les dones del PSOE es cobra una nova dimissió
-
Política
El gir de Junts a Madrid no apaga l'enemistat íntima amb ERC
