[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Wv2GLZ9fSMc[/youtube]
L'expresident socialista de la Comunitat de Madrid Joaquín Leguina ha parlat aquest dilluns de la situació a Catalunya al programa Más Claro Agua, de 13TV. En un moment de la seva intervenció ha arribat a assegurar la "diferència d'ETA amb aquesta situació és que ells mataven i aquests no".
Leguina ha fet aquestes declaracions quan Isabel San Sebastián parlava sobre la postura dels diferents partits pel que fa a la independència de Catalunya. La periodista ha carregat contra el PSOE: "Pedro Sánchez està allà navegant", ha reblat després de destacar que el PSC s'ha enfonsat a Catalunya.
VÃDEO Joaquín Leguina compara els independentistes amb ETA
L'expresident de la Comunitat de Madrid debat sobre la situació de Catalunya a 13TV
Ara a portada
-
Societat Més romana que espanyola: l'Església catalana, davant del Vaticà post-Francesc Pep Martí i Vallverdú
-
Internacional «Vladímir, para!»: Trump exigeix a Putin que signi ja un acord de pau després de l'atac rus a Kíiv Redacció
-
-
-
Política Un altre triple salt mortal de Sánchez: fer de la necessitat virtut amb la despesa militar Tania Tapia Díaz
Publicat el 02 de novembre de 2015 a les 20:38
Et pot interessar
-
Política Espanya és el país que menys inverteix en defensa de l'OTAN
-
Política La Fiscalia Superior de Catalunya diu que ha actuat «raonablement ràpid» en les peticions d'amnistia a independentistes
-
Política Foment carrega contra Illa per pactar amb la CUP un «atemptat» contra la propietat privada
-
Política La defensa de la llengua es fa un lloc per Sant Jordi