[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=pMejsDjGPbQ[/youtube]
Els principals responsables del dispositiu de la Guàrdia Civil del 20 de setembre del 2017 a la conselleria d'Economia han tornat a emmarcar aquest dilluns la protesta dins d'un clima violent que va impedir que la comitiva judicial sortís per la porta però de la qual, paradoxalment, no se'n va derivar cap detenció. Han assenyalat Jordi Sànchez i també ha sortit el nom de Jordi Cuixart en les seves declaracions.
Aquest mateix dilluns al vespre, Òmnium Cultural ha difós unes imatges inèdites del 20-S, gravades per les càmeres de seguretat de l'interior de la conselleria d'Economia, que desmunten algunes aspectes del relat dels agents de la Benemèrit al Suprem. Un dels responsables ha situat Jordi Cuixart en una reunió al vespre al hall de l'edifici. En el vídeo, però, el president de l'entitat cultural no hi apareix en cap moment.
El mateix agent ha assegurat no recordar que els dos líders de la societat civil desconvoquessin la concentració, tal com van fer minuts després megàfon en mà.
VÃDEO Les imatges inèdites del 20-S (des de dins d'Economia) que desmunten la Guàrdia Civil
Política
Òmnium Cultural ha difós les imatges per denunciar el "relat fals" dels agents de la Benemèrita al judici de l'1-O
ARA A PORTADA
-
-
Internacional Crims d'estat, corrupció i revoltes de la fam: així és el Marroc, el soci més temut d'Espanya Pep Martí i Vallverdú
-
Política Feijóo escala el xoc amb Sánchez i se suma a la causa judicial per la crisi de Ceuta Marc Orts i Cussó
-
Societat Suspenen les manifestacions contra els migrants per por a vincles amb els ultres Neus Climent
-
Política Tots els fronts oberts a Ceuta un mes després de l'arribada massiva de migrants Oriol March
Publicat el
25 de març de 2019 a
les 21:41
Et pot interessar
-
Política
Illa anuncia que la Diada d’enguany també se celebrarà a Extremadura
-
Política
«Si l'onada reaccionària és preponderant a Europa, també es manifestarà a Catalunya»
-
Política
Vuit anys de pomada
-
Política
11 de setembre de 2026
-
Política
Illa critica el «discurs populista» contra els impostos i reivindica la sanitat pública: «Als EUA fliparien»
-
Política
La Comissió Europea ja està treballant en la petició d'ajuda d'Espanya per gestionar els migrants a Ceuta
